ارسال به دیگران پرینت

رویترز | آمریکا ظرف روزهای آینده یک نهاد نظامی ترکیه را تحریم می‌کند

خبرگزاری رویترز پنج‌شنبه شب به نقل از 4 منبع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که دولت آمریکا ظرف چند روز آینده تحریم‌هایی را علیه ترکیه در ارتباط با خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-400 از روسیه وضع خواهد کرد. این منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که احتمالاً «حوزه ریاست صنایع دفاعی ترکیه» و رئیس این نهاد نظامی هدف تحریم‌های آمریکا قرار خواهند گرفت.


رویترز  |  آمریکا ظرف روزهای آینده یک نهاد نظامی ترکیه را تحریم می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که دولت آمریکا قصد دارد یک نهاد نظامی بلندپایه ترکیه‌ای را در ارتباط با خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-۴۰۰ از روسیه تحریم کند.

 خبرگزاری رویترز پنج‌شنبه شب به نقل از 4 منبع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که دولت آمریکا ظرف چند روز آینده تحریم‌هایی را علیه ترکیه در ارتباط با خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-400 از روسیه وضع خواهد کرد.

این منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که احتمالاً «حوزه ریاست صنایع دفاعی ترکیه» و رئیس این نهاد نظامی هدف تحریم‌های آمریکا قرار خواهند گرفت.

حوزه ریاست صنایع دفاعی ترکیه یک نهاد دولتی است که وظیفه تقویت صنایع مرتبط با امنیت ملی و همچنین مدیریت و سازماندهی تأمین فناوری‌های نظامی این کشور را بر عهده دارد.

آمریکا از ماه‌ها قبل وضع تحریم‌هایی علیه ترکیه در ارتباط با خرید سامانه‌های دفاعی اس-400 را در دست بررسی داشته است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه