ارسال به دیگران پرینت

دادستان کل کشور : اینگونه نیست هرکس اعتصاب غذا کند حکمش عوض شود!

دادستان کل کشور در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: انسان در مقام سخنرانی گاهی حرف هایی می زند که توجهی به آثار و تبعات آن ندارد.

دادستان کل کشور : اینگونه نیست هرکس اعتصاب غذا کند حکمش عوض شود!

۵۵آنلاین :

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در پاسخ به سوالی در باره اظهارات اخیر ریاست جمهوری مبنی بر شفاف سازی حساب های قوه قضائیه گفت:اصل شفاف سازی حساب ها خوب است و بحثی در آن نیست. قوه قضاییه یک بودجه مصوب دارد و تمام مقررات قانونی برای آن برقرار می شود و دیوان محاسبات و ذیحساب ها هستند و از ریال اول تا اخر آن را بررسی می کنند.

وی افزود: بخش دوم وجوهی است که اخیرا روی آنها مانور داده می شود که آن هم با اذن مقام رهبری بوده است و صرف هزینه هایی شده است که متاسفانه قوه قضاییه اعتبارات لازم برای آنرا نداشته است لذا این حساب ها کاملا مشخص است و از زمان آیت الله یزدی و در دوره آیت الله شاهرودی و در زمان کنونی این حساب ها روشن است، تا جایی که بنده خبر دارم همه حساب ها براساس اسناد و مدارک موجود است.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: انسان در مقام سخنرانی گاهی حرف هایی می زند که توجهی به آثار و تبعات آن ندارد و امیدواریم این حرف ها که در این سطح زده می شود رعایت شود تا جامعه در آسایش باشد و اگر هر کدام از مسولان ابهاماتی دارند می توانند در جلسات خصوصی ان را مطرح کنند.

وی درباره معوقات بانکی گفت: کسانی که معوقات بانکی دارند و شرایط نامناسب اقتصادی دارند، به انها دولت و بانک مرکزی فرصت پرداخت معوقاتشان را می دهد اما کسانی که از پرداخت آن عدول می کنند با آنها باید برخورد می شود.

حجت الاسلام منتظری درباره وضعیت اعتصاب غذای ارش صادقی و اینکه ایا اعتصاب غذا دلیلی بر تغییر در ایجاد حکم می شود گفت: دلیل بر این نیست هر کسی که اعتصاب غذا کند در حکمش تغییری ایجاد شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه