ظریف به تشدید درگیریها در قره باغ واکنش نشان داد
| وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی در خصوص افزایش تنش ها در قره باغ گفت که خواستار پایان فوری خصومتها و آغاز گفتگو برای حل اختلافات هستیم.
ظریف در توئیترش نوشت:
ایران به دقت خشونت نگران کننده در ناگورنو-قرهباغ را زیر نظر دارد.
خواستار پایان فوری خصومتها و آغاز گفتگو برای حل اختلافات هستیم.
همسایگان ما اولویت ما هستند و آماده ارائه مساعی جمیله به منظور فراهم ساختن گفتگوها هستیم.
منطقه ما هم اکنون نیازمند صلح است.

دیدگاه تان را بنویسید