ارسال به دیگران پرینت

عبدالسلام | مخالف عادی سازی هستیم

سخنگوی رسمی انصارالله یمن تاکید کرد: موضع ما در قبال مساله فلسطین ثابت و پایدار بوده و ما هرگونه عادی سازی را به عنوان موضعی دینی، اخلاقی و انسانی رد می‌کنیم.

عبدالسلام  |  مخالف عادی سازی هستیم

محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: مساله فلسطین مساله‌ای عربی و اسلامی و مساله حق در مقابل باطل است و نمی‌توان هرگونه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را پذیرفت. حضور شکست خورده در مراسم خیانت و شکست کسانی که به سمت عادی سازی و خیانت علنی شتافتند اقدامی تبلیغاتی برای اسرائیل و آمریکا بود.

او خاطرنشان کرد: دولت کنونی آمریکا تلاش داشت مراسم خیانت در چارچوب مقدمات کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهوری، دونالد ترامپ باشد.

او افزود: کشورهایی به سمت رژیم صهیونیستی رفتند نمی‌توانند چیزی از این واقعیت را تغییر دهند که به این رژیم صهیونیستی در جریان عادی سازی محرمانه همه چیز را داده بودند.

او اشاره کرد، ملت یمن در معرض جنگ قرار گرفت زیرا خیلی زود با رژیم صهیونیستی مقابله کرد. مشارکت عظیم دشمن اسرائیلی در اکثر پرونده‌های منطقه از جمله جنگ یمن را مشاهده می‌کنیم.

عبدالسلام تاکید کرد: باید در این مرحله تحرک قوی و صریح صورت بگیرد زیرا به مصداق پرده‌برداری از دشمن اسرائیلی و آمریکا و به خصوص سازمان‌هایی است که عادی سازی را علنی کردند.

او افزود، تحرک هوشیارانه در سطح رسانه‌ای و سیاسی مناسب در مقابله با تجاوز سیاسی و فروش ذلیلانه و ارزان و برادری در فلسطین به این معنا هستند که آنها درک کنند تکیه بر این سازمان‌ها تکیه‌ کردن زیان‌باری است.

عبدالسلام تاکید کرد: کشورهایی که علیه فلسطینی‌ها و ملت‌های منطقه به اسم عربیت سخت می‌گیرند همان‌ها در آغوش صهیونیستی هستند. حساب باز کردن واقعی تکیه بر خدا و تلاش با ملت‌های منطقه و کشورهای آزاد و شریف است که موضعی صریح، حمایتگر و پشتیبان در قبال مساله فلسطین دارند.

او اضافه کرد: سیاستمداران کشورهای امضاکننده توافق عادی سازی گفتند ۳۰ سال به خاطر فلسطین صبر کردند که در حقیقت در هیچ نبردی با دشمن اسرائیلی نبودند. مساله عادی سازی با دشمن صهیونیستی را تنها در چارچوب منافع سیاسی نمی‌دانیم بلکه آن را مساله‌ای دینی و اخلاقی مقابل رژیم غاصب می‌دانیم که فلسطین را مصادر کرده و فلسطینی‌ها را آواره کرد و هزاران فلسطینی اکنون در زندان‌هایش هستند.

او محکومیت مردمی گسترده همزمان با خیانت‌های عنلی را ستود و گفت: مساله فلسطین در قلب ملت‌ها زنده است و مواضعی که ملت‌ها دارند باقی ماندنی هستند و هیچ طرفی نمی‌تواند غصبی را حلال و حلال را حرام کند. موضع ما با تمامی مصادیق در مسیر صحیح است.

او خاطرنشان کرد: حمله به یمن در چارچوب نبرد با دشمن صهیونیستی است بعد از این‌که با قاطعیت در کنار تمام مسائل امت عرب و مخالفت با وابستگی ایستاد. کشورهای متجاوز سعی کردند ماهیت عربی و مشکلات داخلی را به آن بچسبانند اگر جزئی ناچیز از خواسته‌های اسرائیل و آمریکا را بپذیریم خواسته‌های کسانی را پوشش می‌دهند که همچنان به یمن تجاوز می‌کنند.

عبدالسلام در پایان به نام انصارالله گفت، کسانی که برای صلح ادعایی با اسرائیل تلاش کردند اسرائیلی که هیچ جنگی با آنها نداشت برای صلح و ثبات یمن کاری نمی‌کنند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه