ارسال به دیگران پرینت

ابتکار چه پاسخی به احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400داد؟

ابتکار گفت: انتخابات مجلس یازدهم واقعه خوبی نبود و چنین مشارکتی در شان انقلاب ما نیست.

ابتکار چه پاسخی به احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات  1400داد؟

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره احتمال حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از چهره‌هایی مانند علی لاریجانی گفت:‌ این خبر را نشنیدم، نشنیدم که از آقای لاریجانی حمایت کنند، اما اصلاح طلبان همیشه در جامعه ما خیرخواه بودند و خیرخواهی از این بابت بوده است که ما نباید مردم را از دست بدهیم، یعنی اگر یک طرفه در مناسبات ورود پیدا کنیم و یک طرف به سمت بحث سیاسی برویم، به نتایج خوبی نخواهیم نرسید.

ابتکار در پاسخ به این سوال که ‌ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب گفته‌اند که حمایت از لاریجانی بهتر از حمایت از چهره‌هایی مانند آقای عارف است، گفت: حالا تا آن موقع باید صبر کنیم. فعلا زود است. هنوز روی این مباحث توافقی صورت نگرفته است. ببینید ما می‌گوییم باید در کشور انتخاب‌ها یک دست و یک سویه نباشد، شما الان مجلس را ببینید، یکدست شده است، آیا این خوب است؟ بنابراین اگر ما همه طیف‌ها را در نظر نگیریم و ندانیم مردم کجا هستند، موفق نخواهیم بود. باید همه جریان‌هایی که نگران آینده مردم هستند و دلشان می‌خواهد که حداکثر مشارکت رقم بخورد، به فکر حذف رقیب نباشند و اجازه دهند همه در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی افزود: انتخابات مجلس یازدهم واقعه خوبی نبود و چنین مشارکتی در شان انقلاب ما نیست. باید این فضا تغییر کند و فضا هم موقعی تغییر خواهد کرد که مردم بدانند در آینده نظام تعیین کننده هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه