ارسال به دیگران پرینت

زنگنه: محموله‌های توقیفی از سوی آمریکا متعلق به ایران نیست

نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نیست، بلکه این محموله‌ها شامل بنزین فروخته شده ایران به ونزوئلا بوده است.

زنگنه: محموله‌های توقیفی از سوی آمریکا متعلق به ایران نیست

وزیر نفت گفت: آمریکا به دنبال تهیه یک پیروزی برای خود است، نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نبوده است.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز (سه شنبه) پس از شرکت در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: در این جلسه درباره اوراق مالی اسلامی که برای طرح‌های نفت براساس تبصره ۵ قانون بودجه قرار است منتشر شود، توضیح دادیم.

او افزود: در این زمینه هم دیوان محاسبات و هم سازمان بورس و انرژی توضیحاتی را ارائه کردند و نمایندگان مجلس هم به طرح سوالات خود پرداختند.

وزیر نفت همچنین گفت: برداشت من این است که همه اعضای کمیسیون دنبال این بودند که به حوزه نفت کمک کنند که بدون اینکه مشکلی ایجاد شود این اوراق هرچه زودتر منتشر شود.

آقای زنگنه افزود: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نظرات خود را پس از بررسی و مشورت اعلام می‌کند، اما من نظر آن‌ها را مثبت دیدم.

وزیر نفت در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر توقیف کشتی‌های نفتکش ایرانی، گفت: نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نیست، بلکه این محموله‌ها شامل بنزین فروخته شده ایران به ونزوئلا بوده است.

آقای بیژن نامدار زنگنه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در خصوص ادعای آمریکا مبنی بر توقیف محموله‌های نفتی ایران، گفت: آمریکا به دنبال تهیه یک پیروزی برای خود است، نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نبوده است.

او افزود: این محموله‌ها شامل بنزین ایران بوده که به صورت فول به ونزوئلا فروخته شده بود، لذا آمریکا نه اموال جمهوری اسلامی ایران، بلکه اموال ونزوئلا را توقیف کرده است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه