ارسال به دیگران پرینت

عنابستانی: بزرگترین تحریف این است که فکر کنیم انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مهم‌ترین تحریف واقعیت، این بحث است که کجا بوده و کجا هستیم؟ ما مشکلات زیادی داریم و کسی منکر آنها نیست. اما با وجود مشکلات، امروز در چه وضعیتی هستیم و اگر پای انقلاب نمی‌ماندیم در چه وضعیتی بودیم؟ این پرسش باید پاسخ داده شود تا جلوی تحریف آن گرفته شود.

عنابستانی: بزرگترین تحریف این است که فکر کنیم انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است

علی اصغر عنابستانی در مورد بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تحریف حقایق از سوی دشمنان گفت: بزرگترین مصداق تحریف، خراب نشان دادن وضعیت کشور به صورت عام است. گویی انقلاب اسلامی در این چهل سال هیچ پیشرفتی نداشته است. از تحریف‌های دشمنان گفتن این موارد است که انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است و اگر انقلاب نمی‌کردیم وضعیت بهتری داشتیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم افزود: این تحریف‌ها، لطمه‌های شدیدی به اذهان جوانانی می‌زند که شرایط قبل از انقلاب را درک نکردند. ما قبل از انقلاب کاملا تحت سلطه و در حوزه‌های مختلف به شدت وابسته بودیم. فاصله طبقاتی قبل از انقلاب زیاد و درآمد سرانه بسیار پایین بود. رتبه علمی و تکنولوژی ما بسیار پایین بود. ما باید این موارد را عنوان کنیم تا بتوانیم جلوی تحریف واقعیت‌ها را بگیریم.

وی با بیان اینکه «با همه مشکلاتی که داریم، در عرصه جهانی تأثیرگذار است» گفت: ما قبل از انقلاب مستعمره دیگران بودیم. نخست‌وزیران ما با امر و نهی حکام خارجی تصمیم می‌گرفتند. اکنون اما همین کشور به تعبیر دولت فعلی، با پنج قدرت بزرگ دنیا مذاکره می‌کند. ایران اسلامی امروز با قدرت برتری مثل چین معاهده می‌نویسد. کشور ما در حوزه‌های علمی نقش تعیین کننده‌ای در سطح جهانی دارد.

عنابستانی با اشاره به رتبه‌های علمی ایران در جهان گفت: این پیشرفت‌ها به معنای نداشتن مشکلات نیست. پاشنه آشیل ما، حوزه‌های اقتصادی است. اتفاقا نقطه تحریفی در حوزه اقتصادی به شکل دیگری اتفاق افتاده است چرا که ما در حوزه اقتصادی جایی لطمه خوردیم که نگاه غرب گرایانه قبل از انقلاب را داشتیم. هر جایی که احساس کردیم که نجات ما به دست غربی‌ها است، شکست خوردیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: امروز ما کشوری دانشگاهی داریم. سطح دانش امروز با دانش گذشته تفاوت دارد. مهم‌ترین تحریف واقعیت، این بحث است که کجا بوده و کجا هستیم. ما مشکلات زیادی داریم و کسی منکر آنها نیست. اما با وجود مشکلات، امروز در چه وضعیتی هستیم و اگر پای انقلاب نمی‌ماندیم در چه وضعیتی بودیم؟ این پرسش باید پاسخ داده شود تا جلوی تحریف آن گرفته شود. اصل تحریف‌ها در همین موضوعات رخ داده و باعث از دست رفتن اعتماد جوانان به نظامشان می‌شود.

عنابستانی با بیان اینکه «ما الگوی جدیدی از اداره دنیا را ارائه کردیم» تأکید کرد: این الگو مخالف ساختار لیبرالیستی و اومانیستی است. تمام حاکمان دنیا بر علیه این الگو کار کرده‌اند. این الگو کاملا موفق است و توانسته موفقیت خود را نشان دهد. البته ما در جاهایی ضعف داریم و باید با قابلیت‌ها و ایجاد تحولات و تغییرات در ساختار اداره کشور، مشکلات را حل کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه