ارسال به دیگران پرینت

حادثه | آتش‌سوزی عظیمی در بندر بیروت رخ داد

امروز، سه‌شنبه انفجارها و آتش‌سوزی عظیمی در یک انبار حاوی نیترات و بنزین در بندر بیروت روی داد. خبرنگار المیادین از ده‌ها زخمی در این حادثه خبر می‌دهد. یک منبع امنیتی می‌گوید این حادثه تروریستی نیست.

حادثه |  آتش‌سوزی عظیمی در بندر بیروت رخ داد

خبرنگار المیادین گزارش داد، به دلیل شدت انفجار و آتش‌سوزی تعداد مصدومان و زخمی‌ها بالاست و ده‌ها تن به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند. نیروهای امنیتی به همراه تجهیزات لازم، نیروهای آتش‌نشانی و امداد و نجات در محل حادثه حضور یافتند.

یک منبع امنیتی به المیادین گفت، انفجار ناشی از اقدام تروریستی نیست.

پیشتر دو انفجار قوی با تفاوت ۱۵ ثانیه رخ داد که ساکنان فکر کردند زمین لرزه بود.

المیادین افزود: بسیاری از شیشه‌های ساختمان‌های منطقه و خودروها فروریخت و میزان خسارات مالی بالاست. خبرنگار المیادین می‌گوید انباری که در آن انفجار روی داده حاوی ماده بنزین بوده است.

یک منبع امنیتی نیز به شبکه المنار گفت: انفجار در انبار شماره ۱۲ در داخل کانتینر حاوی ماده نیترات روی داده است.

به گفته خبرنگار اسپوتنیک، یک خبرنگار برجسته عراقی که دفتر شبکه رسانه‌ای عراق را اداره می‌کرد در انفجار بندر بیروت به شدت زخمی شده است.

خبرنگار اسپوتنیک تاکید کرد: امین ناصر مدیر دفتر شبکه رسانه‌ای عراق (نیمه دولتی) در اثر این انفجار که زیر دفتر شبکه روی داده زخمی شده است. ناصر در صدای ضبط شده‌ای به خبرنگاران عراقی خبر مصدومیتش را داده است.

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد که انفجار شدید در نزدیکی خانه سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان در مرکز بیروت رخ داد. این خبرگزاری افزود، حریری حالش خوب است و آثار و پیامدهای انفجار را پیگیری می‌کند. ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیال پیشرو و پسرش تیمور برای اطمینان از سلامتی حریری به دیدارش رفتند.

این خبرگزاری همچنین می‌افزاید، در اثر انفجار در بندر بیروت خسارات بسیاری به مسجد "محمد الامین" وارد شده است.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه