حکومت تاجیکستان | دومین گروه از شهروندان ایرانی از تاجیکستان به کشور بازگشتند
| سفیر ایران در دوشنبه امروز (پنجشنبه) از بازگشت ۱۱۰ شهروند ایرانی از تاجیکستان به کشورمان خبر داد.
محمدتقی صابری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان در توییتر خود نوشت:
با تمهیدات و پیگیریهای سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه و همراهی مقامات محترم حکومت تاجیکستان، دومین گروه از هموطنان ایرانی (۱۱۰ تن) که درخواست مراجعت به کشورمان را داشتند، عصر پنجشنبه (۱۳۹۹/۴/۵) با پرواز فوقالعاده شرکت هواپیمایی کیشایر به میهن اسلامی بازگشتند.
دیدگاه تان را بنویسید