ارسال به دیگران پرینت

ترامپ | درگذشتگان کرونا جانشان را بیهوده از دست ندادند، اقتصاد رو به رشد است!

رئیس‌جمهور آمریکا در یک ویدیو در توئیتر خطاب به خانواده‌های افراد درگذشته در اثر ابتلا به کروناویروس در این کشور گفت که عزیزان آنها بیهوده جانشان را از دست ندادند چون اقتصاد در حال بازگشت به رونق است.

 ترامپ | درگذشتگان کرونا جانشان را بیهوده از دست ندادند، اقتصاد رو به رشد است!

 به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حالی که آمار تلفات ناشی از کروناویروس جدید در این کشور به ۱۱۹۰۰۰ تن رسیده با ضبط ویدیویی از آمریکایی‌ها به خاطر فداکاری‌هایشان در راستای تلاش برای از سرگیری وضعیت عادی تشکر کرد.

 او در ابتدای صحبتهایش گفت که آمارهای اخیر مربوط به اشتغال و فروش کالاها دلگرم کننده هستند.

ترامپ گفته است: همانطوری که خیلی از شما می‌دانید کشور ما به لحاظ رونق اقتصادی مشغول تجربه یک بازگشت بسیار بسیار قدرتمند است. آمار اشتغال  از دو هفته پیش رکورد زده است و ما رکورد جدیدی در افزایش داشته‌ایم.

ترامپ تصریح کرد: ما هرگز چیزی مثل این نداشته‌ایم. رکوردی که از روز اول تا کنون هیچ کس هرگز بر آن غلبه نکرده است و حالا آمار فروش خرده فروشی ها باورنکردنی هستند!

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، "پایگاه شگفت‌انگیزی" ساخته که از زمانی که اقتصاد فعالیتش را از سر گرفت تقویت دوباره آن آسان بوده است.

او از مردم آمریکا تشکر کرده و گفت: پنج ماه گذشته از زمانی که اولین مورد ابتلای به کروناویروس در آمریکا تشخیص داده شد تا کنون عجیب بوده‌اند. این دوران زمانی عجیب بوده است. دورانی وحشتناک بود که در طی آن افراد زیادی جانشان را از دست داده‌اند. ما هرگز آن افراد خارق العاده را  فراموش نخواهیم کرد. اما آنها جانشان را بیهوده از دست ندادند.

او گفت: کشور ما به کارش ادامه خواهد داد و ما قرار است قدرتمندتر از هر زمانی در گذشته بشویم.

این صحبتهای ترامپ در حالی مطرح شدند که روند ابتلای به کروناویروس در بسیاری از ایالات آمریکا رو به افزایش بوده و کارشناسان هشدار می دهند که این همه گیری ویروس همچنان یک تهدید جدی است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه