ارسال به دیگران پرینت

قطع هماهنگی‌های امنیتی تشکیلات خودگردان رسما به تل‌آویو اطلاع داده شد

منابعی در اسرائیل می‌گویند، تشکیلات خودگردان رسماً قطع هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.


قطع هماهنگی‌های امنیتی تشکیلات خودگردان رسما به تل‌آویو اطلاع داده شد

بعد از اعلام نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر صدور دستور جهت توقف اجرای توافق‌های دوجانبه با آمریکا و رژیم صهیونیستی، منابع اسرائیلی نیز این موضوع را تایید کردند.

صفحه توئیتر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری فوری نوشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنجشنبه) رسماً قطع هماهنگی‌های امنیتی و روابط با این رژیم را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.

این شبکه البته مدعی شد که پیام دریافتی از تشکیلات خودگردان، مبهم بوده است.

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان چهارشنبه‌شب در نشست فوق‌العاده کابینه به وزارتخانه‌ها دستور داد گام‌های عملی و فوری درباره تصمیمات «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان درباره قطع روابط با رژیم صهیونیستی و آمریکا را بردارند.

اشتیه روز سه‌شنبه طی نشست ویدئوکنفرانسی در سازمان ملل از جامعه جهانی خواسته بود تا با تحریم رژیم صهیونیستی، مانع اجرای طرح اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری شود .

در همین زمینه، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) دیروز اعلام کرد، تصمیم لغو توافقات فلسطین با اسرائیل و آمریکا وارد فاز اجرایی شده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که بحث‌ها و مذاکرات کابینه در خصوص الحاق کرانه باختری و دره اردن به اراضی اشغالی در ماه ژوئیه (اواخر تیرماه و اوایل مردادماه) آغاز خواهد شد.

طبق این طرح، تمام مناطق شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری به دیگر بخش‌های فلسطین اشغالی الحاق خواهد شد که حدود ۳۰ درصد از کل اراضی آن را تشکیل می‌دهد.

 
 
 
 

 

 

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه