ارسال به دیگران پرینت

جوکار: همفکری و مدیریت جامع می‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: داشتن مدیریت جامع نگر و دنبال کردن مسائل در قالب همفکری و هم افزایی بخش‌ها می‌تواند ما را به راهکاری مناسب در حل مشکلات برساندند.

جوکار: همفکری و مدیریت جامع می‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

محمد صالح جوکار  با اشاره به نقش همفکری و استفاده از نظرات کارشناسی در حل مشکلات کشور بیان کرد: قطعا در شرایط سخت کشور و زمانی که مشکلات جدی در هر حوزه‌ای بروز می‌کند و تبدیل به بحران می‌شود بهره گیری از ظرفیت تمام بخش ‌ها و در نهایت همفکری وهم افزایی در یافتن راه حل بهترین گزینه روی میز است.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که شرایط بحرانی می‌شود نظیر وضعیت کنونی اقتصاد کشور بهره گیری از ظرفیت‌ها در همه حوزه‌ها اعم از ظرفیت مادی ومعنوی و همچنین نظرات کارشناسان هر حوزه می‌تواند در حل مشکل موثر واقع شود.

نماینده مردم یزد در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر ما بتوانیم در قالب همفکری مسائل را دنبال کنیم قطعا بهترین راهکار برای حل مشکل به دست خواهد آمد. این که هر مجموعه‌ای به صورت جدا جدا اقداماتی انجام دهد و مسیری جداگانه پیش بگیرد از آن جا که هم افزایی و همفکری به طور موثر وجود ندارد نتیجه مطلوب به دست نیامده و اقدامات هر مجموعه تدابیر مجموعه دیگر را خنثی می‌کند.

جوکار در ادامه تاکید کرد: دلیل حل نشدن بخشی از مسائل در داخل کشور نیز به این امر باز می‌گردد که ما مدیریتی جامع نگر در قالب طرح‌های همفکری نداریم و هر بخشی با ارائه راهکار جداگانه می‌خواهد مشکل را حل کند، اما در نهایت بخش‌ها اقدامات یکدیگر را خنثی کرده و مشکل حل نشده باقی می‌ماند.

وی افزود: قطعا استفاده از نظرات کارشناسان هر حوزه و جامع نگری به مسائل می‌تواند گزینه‌ای موثر در حل مشکلات باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه