ارسال به دیگران پرینت

بحران کرونا | دونالد ترامپ هنوز هم هیچ راهبرد ملی برای حفاظت از شهروندان ندارد.

کاملا هریس گزینه جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری در انتخابات پیش روی آمریکا در پیامی توییتری نوشت: هشت ماه از شیوع بحران ویروس کرونا می‌گذرد و دونالد ترامپ هنوز هم هیچ راهبرد ملی برای حفاظت از شهروندان ندارد. وی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های ترامپ در دوران کرونا نوشت: ترامپ سطح جدی بودن بحران کرونا را کم نشان می‌دهد و وی مانع فعالیت‌های کارشناسان بهداشت می‌شود.


بحران کرونا  |   دونالد ترامپ هنوز هم هیچ راهبرد ملی برای حفاظت از شهروندان ندارد.

معاون بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنجشنبه گفت: ترامپ مردم آمریکا را گمراه می کند و مانع فعالیت کارشناسان بهداشت است.

، کاملا هریس گزینه جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری در انتخابات پیش روی آمریکا در پیامی توییتری نوشت: هشت ماه از شیوع بحران ویروس کرونا می‌گذرد و دونالد ترامپ هنوز هم هیچ راهبرد ملی برای حفاظت از شهروندان ندارد.

وی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های ترامپ در دوران کرونا نوشت: ترامپ سطح جدی بودن بحران کرونا را کم نشان می‌دهد و وی مانع فعالیت‌های کارشناسان بهداشت می‌شود.

به گفته هریس، ترامپ مردم آمریکا را گمراه می‌کند و ما هم اکنون بهای ناکامی رهبری وی را پرداخت می‌کنیم.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا هریس نوشت: ترامپ و مایک پنس معاون وی در حالی مدعی رهبری کشور در دوران کرونا هستند که میلیون‌ها شغل در این مدت از دست رفته و دانش آموزان ما نمی‌توانند به مدارس بازگردند و ۱۸۰ هزار نفر نیز تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.

با گذشت هشت ماه از ورود ویروس کرونا در آمریکا تا کنون بیش از شش میلیون نفر در کشور به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند و ۱۸۳ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شمار بهبودیافتگان نیز بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گزارش شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه