ارسال به دیگران پرینت

جواد نکونام | استقلال

همسر جواد نکونام این مربی پر حاشیه کیست؟ | خانواده جواد نکونام در این عکس بشناسید

عکسی از همسر جواد نکونام منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

همسر جواد نکونام این مربی پر حاشیه کیست؟ | خانواده جواد نکونام در این عکس بشناسید

به گزارش شمانیوز؛ جواد نکونام بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران و مربی فوتبال اهل ایران است. جواد نکونام همچنین با حضور در 151 بازی ملی، رکورددار بیشترین بازی ملی در ایران وجواد جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران است.جواد نکونام متولد ۱۶ شهریور ۱۳۵۹ در شهر ری، سرمربی فوتبال است.

جواد نکونام

ازدواج و فرزندان جواد نکونام

آقا جواد در سال ۱۳۹۱ در ۳۲ سالگی با دختری بنام عادله نکونام ازدواج کرده است و در حال حاضر صاحب دو فرزند یکی پسر بنام آریان متولد ۱۳۹۲ و یکی دختر بنام آرینا متولد ۱۳۹۵ می باشد

پدر شدن خیلی شیرین است، آن‌ قدر که دلم می‌ خواهد همه این حس را تجربه کنند، از این بابت آن‌ قدر خوشحالم که نمی توانم حسم را برایتان توصیف کنم. مسلما حس جدیدی است و باید بگویم که این شیرین‌ ترین حس زندگیم بود و امیدوارم روزی همه آن را تجربه کنند. 

جواد نکونام

ماجرای سوختگی شدید جواد نکونام

یک پای جواد از ناحیه داخلی بین دوپا کاملا سوخته و چند عکس وی از پاییش در تمرینات نشان دهنده شدت حادثه بعد از سالها می باشد.

ماجرای این سوختگی رو خودش اینطور تعریف می کند: من و مهدی برادر بزرگترتم مشغول بازی فوتبال تو خونه بودیم در یک لحظه توپ با چراغ نفتی برخورد کرد و چراغ روی من برگشت و آتیش گرفتم، هفت ماهی در بیمارستان بستری بودم و پزشکان به کلی فطع امید کرده بودند اما شکر خدا بخیر گذشت.

جواد نکونام

از ویلا تا ماشین سفارشی جواد نکونام

از معروف ترین ویلاهای او می توان به ویلای مرزن آباد مازندران اشاره کرد که بیشتر تعطیلات خود را آنجا می گذراند، علاقه اش به ماشین و پورشه قابل کتمان نیستبیشتر خودروهای او سفارشی از کارخانه ساخته می شود

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه