ارسال به دیگران پرینت

مهدی سلوکی | حواشی مهدی سلوکی

عکس عروسی مهدی سلوکی لو رفت | جذابیت مهدی سلوکی و همسرش در عروسیشان

عکس مهدی سلوکی و همسرش در روز عروسیشان منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

عکس عروسی مهدی سلوکی لو رفت | جذابیت مهدی سلوکی و همسرش در عروسیشان

مهدی سلوکی بازیگر تلویزیون است که مدتی کم کار شده عکسی از عروسی این بازیگر اخیرا منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. مهدی سلوکی مدتها از تلویزیون به دور بود. مدتی پیش افزایش وزن و تغییر چهره مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد در سریال ستایش با آغاز پخش آتش سرد بسیاری از بینندگان را متعجب نمود. در ادامه عکس عروسی مهدی سلوکی و همسرش را مشاهده می کنید: 

 

خانواده

پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد سلوکی دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون می باشد.مهدی دیپلم خود را در سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود دریافت کرد.

سربازی و کنکور

پس از خدمت سربازی در کنکور شرکت کرد و در درشته بازیگری دانشگاه آزاد اراک قبول شد اما فعالیت های هنری اجازه نداد تا لیسانس پیش برود.

شروع بازیگری

سلوکی فعالیت بازیگری خود را بصورت جدی از ماه رمضان ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال چراغ های خاموش به کارگردانی کاظم بلوچی آغاز کرد.

او در این سریال در کنار بازیگرانی چون خسرو احمدی در نقش آقا بهزاد بازی قابل قبولی از خود ارائه داد تا جایی که سال ها با این نقش شناخته می شد.

سینما و شهرت

اولین بار با فیلم سینمایی سرگیجه در سال ۱۳۸۴ وارد پرده سینما شد و با سریال نرگس در سال ۱۳۸۵ به کارگردانی سیروس مقدم مشهور شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه