ارسال به دیگران پرینت

قیمت گوشت | قیمت گوشت گوسفندی | قیمت دنبه گوسفندی

قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد| قیمت عجیب دنبه گوسفند + جدول قیمت

آخرین قیمت گوشت گوسفندی بعد از نوسانات اخیر در بازار اعلام شد.

قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد| قیمت عجیب دنبه گوسفند + جدول قیمت

زندگی رنگی به نقل از تسنیم | علی‌اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: به دلیل خشکسالی در سال‌های اخیر و گرانی نهاده‌ها تعداد جمعیت دامی کاهش یافته است و دامداران دام های مولد خود را به سمت کشتارگاه ها برده اند.

وی افزود: در سال جاری نیز با توجه به بارش‌هایی که وجود داشته است، دام خود را نگهداری کرده‌اند تا در ماه‌های آینده که بازار بهتری دارند عرضه کنند و اکنون از علوفه ارزان قیمت استفاده می‌کنند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در حال حاضر نرخ دام زنده در حدود هر کیلوگرم 200 هزار تومان است و در نتیجه قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه بره نر ایرانی 430 هزار تومان، بره ماده 415 هزار تومان و میش 350 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: گوشت‌های وارداتی منجمد و گرم نیز به بازار آمده است و توسط میادین میوه و تره بار به صورت بسته بندی شده با نرخ مصوب توزیع می‌شود که در مقایسه با گوشت‌های ایرانی قیمت کمتری دارند.

ملکی گفت: با عرضه بیشتر گوشت های وارداتی قیمت این محصول در بازار متعادل می‌شود که با توجه به سفر رئیس جمهور به کنیا واردات گوشت از این کشور نیز در حال انجام است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: با وجود کاهش عرضه گوشت قرمز تقاضا نیز برای خرید این محصول نیز کاهش یافته است اما مهر ماه با افزایش تقاضا برای خرید این محصول مواجه می‌شویم که از حالا باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه