ارسال به دیگران پرینت

گلشیفته فرهانی | عکس گلشیفته فرهانی

گلشیفته فرهانی در مسیر الهام چرخنده شدن | محجبه شدن گلشیفته فرهانی همه را شوکه کرد

عکس جدید گلشیفته فراهانی با حجاب کامل در فضای مجازی پربازدید شد.

گلشیفته فرهانی در مسیر الهام چرخنده شدن | محجبه شدن گلشیفته فرهانی همه را شوکه کرد

گلشیفته فراهانی به یاد ایران تصویری جدیدی با پوشش حجاب منتشر کرد .این عکس در بین کاربران بحث برانگیز شد.گلشیفته فراهانی بازیگری است که از ایران مهاجرت کرده و به تازگی عکسی از خودش به همراه خانوادش منتشر کرده است. گلشیفته فراهانی بعد از حضور در چندین فیلم هالیوودی در حال حاضر در زمینه مدلینگ نیز برای شرکت های مختلف فرانسوی فعالیت دارد. بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی پدر گلشیفته فراهانی  است. در ادامه عکس جدید  گلشیفته فراهانی را مشاهده می کنید. 

گلشیفته فرهانی

ازدواج گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در سال 1382 با فردی به نام امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم  بابا عزیز و مترجم بود آشنا شد و ازدواج کردند. طول عمر این زندگی مشترک 9 سال بود و در سال 1391 از یکدیگر جدا شدند. ازدواج دوم گلشیفته فراهانی در سال 1393 با فردی به نام کریستوس دورجه واکر که روانشناسی ایتالیایی می باشد ازدواج کرد که در ادامه این ازدواج هم در سال 1396 به جدایی ختم شد.

علایق و سلایق شخصی گلشیفته فراهانی

جانی دپ هنرپیشه محبوب او در میان اروپاییان است که در دزدان دریایی کارائیب افتخار بازی با او را کسب کرد. در میان ایرانی ها بارها اعلام کرده طرفدار رضا کیانیان می باشد. او از زندگی در فرانسه احساس رضایت و خرسندی دارد و اوج گیری خود در حرفه بازیگری را مدیون مهاجرتش می داند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه