ارسال به دیگران پرینت

مهدی قائدی | همسر مهدی قائدی

شوآف جدید مهدی قایدی و همسرش با محصولات آمریکایی | مهدی قائدی در کنار همسرش

تصویر جدیدی که مهدی قایدی در صفحه اینستاگرام از خود و همسرش منتشر کرد حسابی مورد توجه قرار گرفت. در این بین برخی از کاربران به استفاده این زوج از برند نایکی و تلفن همراه برند اپل توجه ویژه‌تری نشان دادند.

شوآف جدید مهدی قایدی و همسرش با محصولات آمریکایی | مهدی قائدی در کنار همسرش

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377در بوشهر،بازیکن فوتبال ایرانی است. مهدی قائدی در پست وینگر برای استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.مهدی قائدی فوتبال را از دوران دبستان آغاز نموده و فوتبال را در تیم‌های محلی جدی شروع کرد.مهدی قائدی در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین علت عنوان پدیده لیگ یک را به دست آورد.مهدی قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.مهدی قائدی

استقلال تهران

قائدی در نخستین بازی خود برای استقلال در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ پس ‌از درخشش او در لیگ یک، استقلال برای جذب او دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

قائدی در بازی برابر سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

او اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در برابر استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه