ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت امروز | فال تاروت چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

فال تاروت امروز | چهارشنبه 25 مرداد 1402

فال تاروت امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402 را اینجا بخوانید.

فال تاروت امروز | چهارشنبه 25 مرداد 1402

زندگی رنگی | فال تاروت جزو قدیمی ترین و معتبرترین فال های جهان بوده است؛ البته باز هم فرقی نمی کند ما از سر سرگمی فال را می خوانیم و برای همین از خوب بودنش شاد می شویم و از بد بودنش هم غم به دل راه نمی دهیم؛ حالا با این توصیف فال تاروت امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402 را بخوانید:

فروردین

کسی دلش برات تنگ شده که تو همیشه تو فکرشی گاهی خبرشو از دیگران هم میگیری به زودی دیداری میبینم .براتون در مورد مسائل کاریت تو دست به اقداماتی زدی که خوبه و برات روشن میبینم دوره غم تموم شده و تو شاهد خوشحالی و ذوق قلبیت .میشی چیزی دیدی حرکت مثبتی دیدی از شخصی که امیدوارت کرده.

اردیبهشت

امروز یا فردا برات قراری میبینم که ممکنه کنسل بشه.قصد شروع رابطه ای رو داری تردید میبینم یادت باشه آدم اگه چیزیو از صمیم قلبش بخواد هرگز بابتش شک نداره شانسهای زیادی سر راهت قرار گرفت اما تو جدیش نگرفتی نا امید نشو چون تا چهار وعده ولی با فاصله شاهد اتفاقات و موقعیت های خوب تو زندگیت میشی.

خرداد

آشتی داری با شریک احساسیت یا دوستت برات آشتی کردن میبینم. تماس های زیادی داری که کاریه و مربوط به پروژه هاییه که داری به نتیجه میرسونی. اگر آقایی هستی که تو رابطه احساسی هستی رقیب داری محبت و عشق بیشتری به شریک احساسیت بفرست نذار ازت ناامید بشه منتظر چیزی هستی که تا یک وعده دیگه سر راهت قرار میگیره نمیبینم

تیر

نیتی تو قلبت هست که به نتیجه های خوب میرسه که برات بد .باشه کسالت داری، تو فالت کسالت و خستگی میبینم بهبود پیدا میکنی و حالت بهتر میشه. از سختی ها و دوره غم عبور میکنی و به نتایج بهتری میرسی دلتنگی هایی هست که رفع شدن داره.

مرداد

دوست عزیزم همسرت این روزها قصد سوپرایز کردنتو داره انگار میخواد هدیه ای برات بخره و خوشحالت کنه تا دو وعده دیگه این اتفاق میوفته پرهیز غذایی داری تو فالت انگار تصمیم گرفتی سالم خوری داشته باشی عالیه اگر قصد شروع کار جدید داری سعی کن تو این مورد مصمم تر عمل کنی.

شهریور

دوست خوبم برات میبینم قضیه ای که درگیرش هستی برات روشن میشه دست خانمی قد بلند با پوست تیره برات رو میشه و تو متوجه میشی چه کاری در حقت کرده بازگشت کیس احساسی میبینم شریک احساسیت به سمتت برمیگرده.

مهر

مدتی از عشقت فاصله میگیری که برای فکر کردنت ضروریه شرایط مالیت نیاز به تغییرات زیادی داره آشتی و سازش مخصوصا از لحاظ اختلافات مالی و کاری برگشت یک عشق یا شخصی ک با او به مشکل خوردی به زودی اتفاق میوفته.

آبان

به مهمانی یا مجردین به دیدار احساسی دعوت میشید از شریک عاطفی خودت خوشحالی داری اگر ازدواجی احساسی در دور دست داشتید (شهری کشوری و الان از هم دورید باید هر چه سریعتر تغییراتی در مورد رابطه و نوع بودن خودتان تعریف کنید و برای خود هدف بزارید تا دچار مشکل نشید.

آذر

دلخوری از همسریا شریک عشقیت داری تغییراتی منفی داشتی اما موانع و گره ها در حال رفع شدن هست اگر قصدت در این رابطه جدی نیست خودت رو کنار بکش شخصی به دنبال اسناد و مدارک مهمی برای خراب کردن شماست ولی به نتیجه نمیرسه.

دی

یک مهمان سرزده ولی بسیار عزیز داری شریک یک مهمان سرزده بسیار عزیز داری، شریک ،همسر یا دوست عاطفی شما نیاز به توجه بیشتری داره و اگر کمی سهل انگاری شده اشکال نداره بهش اجازه بده راحت تصمیم گیری کنه.مذاکره و بستن یک قرارداد مهم در پیش دارید و بهم زنی در عشق و وجود یک رقیب سرسخت کمی اعصاب شما رو در مورد نیتی که کردید بهم میزنه ولی این مسئله حل میشه

بهمن

روابط خود را با فرد مورد نظر گسترش میدی ولی مراقب اطرافیان خودت باشی ممکنه کمی دچار کسالت بشی ولی نگران نباشی چون بیشتر روحیه و این اختلافات حل میشه مشکلات مالی سر نفقه یا ارث یا کاری تادووعده در پیش داری که به نفع تو تموم میشه، خرید یا دادن هدیه تو فالت میبینم که بسیار روشن افتاده.

اسفند

خبر تلفنی خوشحال کننده در پیش داری که میتونه از یک قرار و ملاقات باشه کمی این روزها عصبی شدی و ممکنه تعداد اشتباهاتت بیشتر بشه سعی کن مدیریتش کنی از کسی دعوت میکنی برای یک دورهمی باید برای بدست آوردن عشقت بجنگی بدون که پیروز میشی متولد ماه دی یا فروردین از شما ایرادی خواهند گرفت ولش بهشون توجه نکن ، رفتن به پیش دندانپزشک که مشکل بزرگی نیست حل میشه.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه