ارسال به دیگران پرینت

فال چای | فال بینی | فال امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲

فال چای امروز | دوشنبه 12 تیر 1402

فال چای امروز دوشنبه 12 تیر 1402 را ببینید و بدون آنکه ناراحت یا خوشحال شود کمی با آن سرگرم باشید.

فال چای امروز | دوشنبه 12 تیر 1402

فال قهوه زیا شنیده بودیم اما فال چای نه؛ حالا این بار باز هم از سر سرگرمی و نه از روی حساب و کتاب جدی به سراغ فال چای امروز می رویم تا ببینیم امروز چه حکایتی برای ما در نظر گرفته شده است.

فروردین

با پزشکی ملاقات در پیش داری ک خیر داده. اگر در فکر خریدو فروش و یا معامله ای هستی برایت انجام می شود . یک نذری داری ک با کمی زمان برایت اتفاق خواهد افتاد.اگر در کار قانونی و یا اداری به مشکلی برخوردی نگران نباش با کمک دو نفر مشکلت حل می شود.این روزها بیشتر صدقه بده. دیدار های عاشقانه و ازدواج برای مجردین در راه است.اگر مدتی است که احساس تنهایی و یا افسردگی میکنی به شمار است که بیشتر در جمع باشی.

اردیبهشت

کمی گیرو گره مالی برایت دیده می شود.که با سعی و تلاش خودت حل می شود و از یک بحران مالی خارج می شوی. یک پولی دستت می آید که اندازه اش میکنی. برایت از راه دور و یا مجازی خبرهای خوشی در راه است. اگر دوست داری در مسیر زندگی ات تغییر بدهی فعلا دست نگه دار. از سمت آقایی که از شما بزرگتر است خبر خوبی برایتوجود دارد و این شخص راهگشای بزرگی برایت می شود.

خرداد

استرس و نگرانی بزرگی برایت هست که حتما حل و رفع می شود و جایش شادمانی و اتفاقات خوش می گیرد منتظر زنگ تماس و یا پیام از جای خاصی خواهی بود که حتما این تماس خوشحال کننده برایت هست. خانمی اعصابت را دائما بهم می ریزد و ارتباطت رابا او کمرنگ میکنی. سند یا قرارداد مهمی راتا یک زمان آینده امضامیزنی برایت خریدو فروش طلا یا سکه داده. برنامه رفتن به سفری را داری که برایت خوب است.

تیر

پیامهای عاطفی خوبی ب دستت میرسه.در خانواده صحبتهای مالی و یا ارث و میراث هست که تو سهم خوبی میبری.برای متاهلین بارداری داده.نشست و صحبتهای رسمی خواستگاری برای مجردین وجود دارد که عالی است . از سمت آقای جوان روی موضوع مالی شادی داری و کمک خوبی به شما می شود از یک بلاتکلیفیو یا سردرگمی با کمک شخصی که متولد تابستان است بیرون می آیی.

مرداد

کشمکش و بگو مگو با شخصی از نزدیکانت داری که رفع می شود و با کوتاه امدن طرف مقابل همه چیز حل می شود.سفر طولانی مدت در انتظارت است که برایت سود و منفعت دارد.مهاجرت در طالع داری ک خیر است.اگر کسیبه شما قولی داده حتما برایت انجامش می دهد نگران نباش.روی وعده ۲ تماس امیدبخشی برایت هست که شادت می کند.یک کاری رابا موفقیت به اتمام می رسانی که به خودت میبالی. .

شهریور

اگر کسی باعث رنجیدنت شده و دلگیر هستی این مسئله میان شما حل می شود. در کاری وارد می شوی سراسر موفقیت است و اوضاع مالی ات رفته رفته به سمت به شمار شدن پیش میرود .منتظر تماس و یا شخصی اگر هستی روی زمان ۳ شادی داده برایت. چکاپ پزشکی و یا انجام کارای زیبایی برایت داده که خوب است. یک نیت بزرگیداری ک حتما برایت محقق می شود نگرانش نباش. از سمت شخصی که در اسمش میم دارد و بسیار خوش چهره است خبر خوبی داری. .

مهر

دارای یک حس قوی هستی که می توانی از این حست استفاده کنی و در خیلی از مواقع موفق عمل کنی. یک خبر خوش و عالی برای خودت و خانوادت در راه است. اگر کسی باعث اشک بغضت شده خودش ناراحت است و کارمایش را پس می دهد. سفر به سمتدریا در پیش داری.اگر برای جابه جایی و یا مهاجرت به مشکل برخوردی برایت حل می شود . منتظر یک پول غیرمنتظره باش. روی مسیر احساسیت ب مشکلاتی برمیخوری که حل می شود.

آبان

یک موضوع مالی خیلی فکرت را درگیر می کند و دوست داری کار خاصی را انجام بدهی که فالت برایت یک معجزه مالی خوب و خبر خوش مالی را نشان می دهد. یک مقدار مشکلات خانوادگی و یا عاطفی دیده می شود ک ممکن است تو راسردرگم و کلافه ات کند حتی برایت سردردهای مزمن دیده می شود که رفع می شود. تا ۳ زمان آینده کارات روی روالقرار می گیرد و از لحاظ فکری و روحی به آرامش میرسی از سمت شخصی که در اسمش م یا د دارد و بسیار خوشاخلاق و مهربان است خبر خوش برایت هست.

آذر

دل گرفتگی روی موضوع کاری یا مالی دیده می شود ک فالت میگوید تا ۸ زمان آینده تغییرات خوبی در این زمینه برایت اتفاق خواهد افتاد که رو به سمت روشناییک. از شخصی که مدتها ازش بیخبر بودی پیام و دیدار غیرمنتظره ای در پیش داری که خوشحالت می کند. حرفه یا شغل جدیدی را آموزش میبینی. مسیرهای زندگی ات تا ماه بعد باز میشن و میتوانیاقدامات خوبی راصورت بدهی. یک آقایی که قد بلندی دارد و پوست تیره با چرب زبونی قصد سواستفاده از شما داردبه شمار است که حواستو جمع کنی. .

دی

فکر میکنی کارات خوب پیش نمیره و دقیقه نود همه چی بهم میریزد سردرگمی و بلاتکلیفی روی زندگی ات دیده می شود ولی این گره ها باز شدنی است و تا ۳ ماه آینده شاهد اتفاقات خبرهای خوبی هستی. کمی بدن درد و یا سرما خوردگی برایت هست که رفع می شود.یکی خیلی حواسش به شما هست و سعی دارد مچ ات را بگیرد. به جشنی دعوت می شوی که خوشحالی داری. پولی با رقم ۲ دستت میرسد که گره از کارت باز می شود.خیلی ها دلشان میخواهد سر از کارت دربیاورند. آدمهای منفی اطرافت را کنار میگذاری.

بهمن

برایت خبر خوش و غیرمنتظره ای هست ک خوشحال میشی.اگر قصد سفر داری برایت عملی می شود و خیلی هم به شما خوش میگذرد .از لحاظ مالی اگر الان بستگی های هست رفع می شود و شرایط برایت عالیتر می شود فکرت درگیر یک مسیله احساسی می شود ولی همه چیز طبق خواسته خودت می شود و شادی و آرامش نصیبت می شود. یک پولی را خیرات میکنی که خوب است برایت.کمی زانو درد و یا پا درد برایت هست ک رفع می شودبه یکی از هدفهایت به زودیمیرسی..

اسفند

اگر با کسی مشکل برخوردی دیدار و آشتی در پیش داری.هدیه یا یک سوغاتی رد و بدل میکنی. اگر اوضاع و شرایط بر وقف مرادت نبوده.به زودی شاهده تغییرات مثبت و بزرگ به شمار است که باشی . در خانه از بابت مسیله ای جشن و شادی خواهید داشت. اگر موضوعی نگران ویا فکرت را درگیر کرده پوچ می شود.به شمار است . راز دل را به کسی نگو.دشمن اطرافت زیاد است . منتظر خبری اگر هستی برایت شادی روی خبر رادر پیش داری.از سمت خانمی یک کار مثبت و خیری را انجام می دهد ک خوشحال می شوی.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه