ارسال به دیگران پرینت

محصولات سایپا | ثبت نام محصولات سایپا

آغاز فروش فوق العاده محصولات سایپا با تحویل فوری | با 200 میلیون صاحب خودرو لاکچری شوید + لینک ثبت نام

شرایط فروش فوق العاده پراید وانت ۱۵۱ با قیمت جدید توسط گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

آغاز فروش فوق العاده محصولات سایپا با تحویل فوری | با 200 میلیون صاحب خودرو لاکچری شوید + لینک ثبت نام

محصولات سایپا متنوع است. محصولات سایپا کیفیت دارد. محصولات سایپا ارزانتر است. محصولات سایپا خدمات پس از فروش دارد.برای اطلاع از قیمت محصولات سایپا مطلب زیر را بخوانید.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 21/03/1402 با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa://https و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام نمایند

 گفتنی است، در این طرح فروش آمده که پراید وانت به دی لایت مجهز شده است .

در این طرح قیمت این خودرو با مبلغ 2.360.000.000 ریال، تحویل 60 روزه و بارنگ سفید در نظر گرفته شده است.

شرایط بخشنامه :

1 - خودروی وانت 151 مجهز به سیستم دی لایت با مبلغ 2.360.000.000 ریال می باشد .

2 - زمان تحویل خودرو 60 روزه با رنگ سفید می باشد .

3 - محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد ) .

4 - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

5 - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .

6 - سایر محدودیت های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال میگردد .

7 - شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا) ، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

8 - شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.  

9 - قیمت این محصول، 218 میلیون تومان است.

تسنیم

مشخصات فنی پراید ۱۵۱

همه اعضای خانواده پراید X100 شامل ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۴۱ از پیشرانه ۴ سیلندر M13 استفاده می‌کنند و همین موتور برای پراید وانت نیز در نظر گرفته شده است. حداکثر قدرت این پیشرانه به ۷۱ اسب بخار می‌رسد و می‌تواند ۱۰۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

با این مشخصات نمی‌توان انتظار داشت که این وانت کوچک بتواند بیشتر از ۵۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند.

در ادامه لیست تجهیزات وانت پراید آپشنال را می بینید:

برچسب گرافیکی بدنه

رول بار عقب

سنسور عقب

دوربین عقب

مانیتور لمسی

زیرپایی سه بعدی

روکش چرم صندلی

تریم داخلی مشکی

کفپوش اتاق بار

رینگ اسپرت (سفارشی)

آینه برقی راهنمادار

سیستم هشداردهنده

بررسی پراید وانت از نظر حمل بار

ظرفیت بار پراید وانت ۱۵۱ چقدر است؟ این خودرو که بر پلتفرم X۱۰۰ سایپا قرار دارد، فرم وانت پراید معروف سایپا است و با نام‌های پراید وانت، سایپا ۱۵۱ و وانت کارا شناخته می‌شود. این خودرو وزنی معادل ۹۰۰ کیلوگرم دارد و می‌تواند تا ۵۰۰ کیلوگرم بار حمل کند. هرچند ۵۰۰ کیلوگرم میزان کمی است ولی برای حمل بارهای سبک شهری کفایت می‌کند. تحمل وزن بار پراید وانت در صورتی که از تجهیزات درست و سالم استفاده کنید، قابل ارتقا نیز است. سایپا از سال ۹۹ مدل پراید ۱۵۱ آپشنال یا پلاس را هم به خط تولید خود اضافه کرده است.

طراحی داخلی پراید ۱۵۱

پراید ۱۵۱ هم فضای داخلی یکسانی با دیگر مدل‌های پراید دارد. البته گنجایش این خودرو فقط دو نفره است. داشبرد وانت پراید همان داشبردی است که برای اولین بار در پراید ۱۴۱ دیده شد و به دلیل استفاده از پلاستیک خشک کیفیت پایینی دارد. فضای بار کوچکی در پشت صندلی‌های راننده و سرنشین پراید ۱۵۱ وجود دارد که تنها مزیت کابین وانت به مدل‌های سدان و هاچبک است. لاستیک زاپاس هم در پشت صندلی‌ها قرار دارد.

امکانات و آپشن‌های پراید ۱۵۱

پراید ۱۵۱ در سال ۹۳ با چهار تیپ SE، TL، LE و SL عرضه شد و از نظر آپشن با هم تفاوت داشتند. پراید ۱۵۱ SE فول آپشن‌ترین تیپ و دارای فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و ایربگ راننده و سرنشین است. تیپ TL فاقد فرمان هیدرولیک است، تیپ LE ایربگ سرنشین جلو ندارد و تنها آپشن تیپ SL هم ترمز ABS است. در حال حاضر فقط تیپ SE تولید و عرضه می‌شود. پراید ۱۵۱ پلاس یا آپشنال در سال ۹۹ به بازار آمد و از نظر آپشن اختلاف زیادی با مدل معمولی دارد. فهرست امکانات و تجهیزات وانت پراید پلاس شامل این موارد است: نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین دید عقب، سنسور عقب، آینه بغل برقی، صندلی چرم، رول بار، لاینر، کانوپی، ایموبیلایزر، زیرپایی سه بعدی.

تفاوت‌های پراید ۱۵۱ معمولی و ۱۵۱ پلاس

تولید پراید ۱۵۱ از سال ۹۳ آغاز شد و در حال حاضر فقط تیپ SE به بازار عرضه می‌شود. پراید ۱۵۱ پلاس هم یک سالی است که روی خط تولید گروه خودروسازی سایپا قرار دارد. این دو خودرو از نظر بدنه تفاوت چندانی با هم ندارند، به جز اینکه پراید ۱۵۱ پلاس مجهز به رول بار و لاینر (کفپوش فضای بار) و طرح گرافیکی روی بدنه است. البته مشتریان می‌توانند کانوپی را برای مدل پلاس سفارش دهند. تفاوت اصلی وانت پراید معمولی و پلاس در بخش آپشن‌ها است و به همین خاطر پراید ۱۵۱ پلاس اختلاف قیمتی زیادی با مدل معمولی دارد. نمایشگر لمسی، سنسور و دوربین عقب و آینه بغل برقی آپشن‌های مدل پلاس است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه