ارسال به دیگران پرینت

دولت زمین‌های وزارتخانه‌ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد

نماینده نیشابور در مجلس از دولت خواست تا سازمان امور اراضی و وزارت‌خانه‌ها را متقاعد کند تا با در اختیار قرار دادن زمین‌هایشان و همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی ساخت‌وساز مسکن را توسعه دهند تا مشکل مسکن جوانان حل شود.

دولت زمین‌های وزارتخانه‌ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره التهاب مسکن و عدم امکان ازدواج برای جوانان اظهار داشت:‌ وقتی که ازدواج جوانان به تأخیر بیفتد آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته و در آینده با آسیب‌های زیادی مواجه خواهیم شد. 

وی با بیان اینکه دولت باید از سازمان امور اراضی بخواهد زمین‌هایش را در اختیار خانه سازی قرار داده و با همراهی دیگر بخش‌های دولتی و خصوصی به سمت ساخت‌وساز انبوه برود تا مشکل مسکن جوانان حل شد، افزود: باید با استفاده از تسهیلات مختلف جوانان و زوجین را خانه‌دار کرده و اقساط مسکن آنها را بلندمدت در نظر بگیریم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت آقای روحانی به دلیل انتقاد به دولت قبل اعلام کردند که پروژه‌های مسکن مهر خارج از حوزه استحفاظی شهرها ساخته شده و مشکلات متعددی دارد ولی هم‌اکنون شاهدیم قیمت مسکن مهر افزایش پیدا کرده و حتی جوانان خانه دار شدن خود را آرزو می‌بینند. 

چنارانی گفت:‌ کمیسیون عمران مجلس یازدهم به توجه به تجارب بسیار گران‌بهای اعضای آن می‌تواند در این قضیه ورود جدی داشته باشد و به همین دلیل از همکارانم می‌خواهم با تعیین اولویت‌های ویژه برای کشور عنایت خاصی به اقتصاد، معیشت و مسکن داشته باشند.

 

منبع : خبرگزاری فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه