ارسال به دیگران پرینت

محمد صالح جوکار

ایمن سازی ساختمان‌ها | لازمه کار ملزم کردن صاحبان ساختمان ها ناایمن به ایمن سازی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که ملزم کردن صاحبان ساختمان ها به ویژه ساختمان های تجاری به ایمن سازی، امری ضروری برای جلوگیری از تکرار حوادث است.

ایمن سازی ساختمان‌ها  | لازمه کار ملزم کردن صاحبان ساختمان ها ناایمن به ایمن سازی است

محمد صالح جوکار با اشاره به ضرورت پرداخت به بحث ایمن سازی ساختمان ها در تهران و سایر کلانشهرها، بیان کرد: امروز متاسفانه شاهد هستیم زمانی که یک حادثه اتفاق می‌افتد همه به یاد ایمنی و ضرورت ایمن سازی ساختمان‌ها می افتند اما بعد از مدتی همه چی به فراموشی سپرده می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بخش اعظمی از ساختمان‌ها به ویژه در تهران ایمن سازی نشده و یا عمر مفید ساختمان به پایان رسیده است. باید فکری اساسی برای ایمن سازی ساختمان ها شود. دستگاه های نظارتی از جمله شهرداری باید با جدیت نظارت را در این حوزه دنبال کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس یازدهم تصریح کرد: ملزم کردن صاحبان ساختمان ها به ویژه ساختمان های تجاری به ایمن سازی، لازمه کار است. باید ابتدا تذکر داده شود اما در صوت بی‌توجهی به تذکرات باید پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شود تا صاحبان ساختمان ملزم به ایمن سازی شوند. اینگونه می توان از تکرار این حوادث جلوگیری کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: اینکه با دادن تذکر از کنار چنین موضوع مهمی عبور کنیم برای هیچ کس قابل قبول نیست. حتما در جلسات آتی کمیسیون شوراها به بحث ایمنی ساختمان ها به ویژه در سطح شهر تهران پرداخته خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه