ارسال به دیگران پرینت

آقای رئیس‌جمهور دیر به فکر مسکن افتادید

| نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یک توییت خطاب به رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت دیر به فکر مسکن افتاده است گفت: باید از فرصت باقی مانده استفاده کنیم چراکه مردم منتظر اقدام سریع دولت و مجلس هستند.

آقای رئیس‌جمهور دیر به فکر مسکن افتادید

علی نیکزاد در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت:

«آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، کاش به قانون عمل کرده و شورای عالی مسکن را به صورت مستمر تشکیل می‌دادید؛

گفتم به شما اطلاعات غلط می‌دهند اما...از فرصت باقیمانده استفاده کنیم. امروز مردم بسیار بسیار خوبمان منتظر اقدام سریع دولت و مجلس هستند. »

کنایه وزیر احمدی نژاد به رئیس جمهور

 

منبع : تابناک
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه