آقای رئیسجمهور دیر به فکر مسکن افتادید
| نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یک توییت خطاب به رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت دیر به فکر مسکن افتاده است گفت: باید از فرصت باقی مانده استفاده کنیم چراکه مردم منتظر اقدام سریع دولت و مجلس هستند.
علی نیکزاد در حساب کاربریاش در توییتر نوشت:
«آقای رئیس جمهور از اینکه در آخر دولت یاد مسکن افتادید بسیار متاثر شدم، کاش به قانون عمل کرده و شورای عالی مسکن را به صورت مستمر تشکیل میدادید؛
گفتم به شما اطلاعات غلط میدهند اما...از فرصت باقیمانده استفاده کنیم. امروز مردم بسیار بسیار خوبمان منتظر اقدام سریع دولت و مجلس هستند. »

دیدگاه تان را بنویسید