ارسال به دیگران پرینت

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران؛ ستاره ای در آسمان تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران یک هتل مجلل روی تپه‌های سعادت آباد است. رزرو ارزان هتل اسپیناس پالاس با ایران هتل آنلاین.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران؛ ستاره ای در آسمان تهران
 
اگر پایتخت را برای مسافرت انتخاب نموده‌اید، حیف است که در هتل اسپیناس پالاس تهران اقامت نداشته باشید! هتلی که حتی نامش هم باشکوه و زیباست. انصافا این کاخ باصلابت، یکی از هتل های تهران است که با تجهیزات و امکانات فوق‌پیشرفته‌اش، دل مسافران را می‌برد. نگینی در منطقه سعادت آباد تهران که نورپردازی زیبایش از فرسنگ‌ها دورتر دلربایی می‌کند. بیایید به سراغ شگفتی‌های دیگر هتل اسپیناس پالاس برویم.

معنی اسپیناس پالاس

شاید با خودتان بگویید معنی اسپیناس‌ پالاس چیست و چرا این هتل باید این‌چنین نامی را برای خود انتخاب کند؟ در واقع اسپیناس یک کلمه فارسی است که معنی آن اقامت گزیدن در منطقه خوش آب و هوای دامنه کوه است. البته در نزدیکی آستارا کوهی وجود دارد که به نام اسپیناس معروف است. در گذشته کوه اسپیناس محل اقامت موقت مسافرانی بود که قصد عزیمت از آستارا به اروپا را داشتند. واژه پالاس نیز برگرفته از کلمه انگلیسی palace به معنی کاخ و قصر است.

معرفی کلی هتل اسپیناس پالاس تهران

ساختمان مجلل هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه بنا شده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی لوکس و مدرن است. در همه اتاق‌های این هتل زیبا، تجهیزاتی مانند: تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، دستشویی، حمام، اینترنت رایگان، ماهواره، پاورسوئیچ، سیستم اعلام حریق و سیستم کنترل دما موجود است. ناگفته نماند هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۱۴ سالن همایش بوده که به ظرفیت ۱۵۰۰ نفر است.
هتل اسپیناس پالاس تهران در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است. به همین دلیل با سایر مکان‌های تفریحی و دیدنی تهران فاصله کمی دارد. برای مثال فاصله هتل اسپیناس پالاس تا پارک ملت فقط ۴ دقیقه، تا برج آزادی تهران ۱۹ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد ۲۱ دقیقه، تا موزه آثار طبیعت و حیات وحش ایران ۳۳ دقیقه، تا کاخ گلستان ۳۷ دقیقه و تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۱۲ دقیقه با خودرو است.
این هتل مانند ستاره‌ای در آسمان شهر تهران می‌درخشد؛ چون یکی از باشکوه‌ترین و خاص‌ترین هتل های ایران است. اتاق‌های آن دارای امکاناتی فراتر از تصور بوده و معماری بی‌نظیرش در منطقه سعادت‌آباد خودنمایی می‌کند. امکانات و خدمات فوق‌العاده هتل اسپیناس پالاس تهران سبب شده این هتل در صدر بهترین هتل های ایران قرار بگیرد. تفاوتی ندارد برای سفر کاری بخواهید به تهران سفر کنید یا گذراندن تعطیلات! در هر صورت هتل اسپیناس ‌پالاس، دوران مفرحی را برای شما رقم می‌زند.

معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس

این هتل پنج ستاره پروژه‌ای عظیم بود که در سال ۱۳۹۴ به اتمام رسید. برای ساخت این هتل از آخرین متدهای روز دنیا کمک گرفته شده و به‌روزترین تجهیزات دنیا را در این هتل خواهید دید. هتل اسپیناس ‌پالاس یک هتل خاص برای مشکل‌پسندان است؛ زیرا اتاق‌های آن با پرده‌های مجلل، مبلمان شیک، میز ناهارخوری شاهانه، تخت راحتی و لوکس، آینه‌های مدرن و زیبا، نورپردازی روح نواز، میز کار راحت و... مزین شده است.
حتی موقعیت مکانی این هتل با قرارگیری بر روی تپه‌های شمال تهران در محدوده سعادت آباد، چشم‌اندازی بی‌نظیر ایجاد نموده که یک ویو ابدی برای اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس ساخته است. هتلی با ۲۱ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی شیک و مدرن که هر کدام از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها با دکوراسیون بسیار زیبایی چیدمان شده‌اند. شکوه و عظمت هتل اسپیناس پالاس تهران از دور هم چشم‌ها را به سمت خود جذب می‌کند.
در بدو ورود نگهبانان هتل به استقبالتان می‌آیند و با خوش‌آمد گویی گرمشان، شما را به میهمانی بزرگ هتل اسپیناس پالاس دعوت می‌کنند. این هتل کاخ‌گونه، سرآغازی برای شروع رویاهای دلنشین شاهانه‌ شماست. وقتی وارد لابی می‌شوید، معماری زیبا و تزئینات خاص و گران‌بهایی را می‌بینید که هوش از سرتان می‌برد. البته این تازه آغاز راه شگفتی‌های هتل اسپیناس پالاس تهران است.

هتل اسپیناس پالاس، اقامتگاه افراد معروف دنیا

هتل اسپیناس پالاس تهران به دلیل معماری خاص، تجهیزات مدرن، واحدهای اقامتی لوکس، امکانات تفریحی هیجان‌انگیز و موقعیت مکانی عالی، در ردیف هتل های پنج ستاره جهانی قرار گرفته است. امروزه حتی سفرا، وزرا و حاکمان کشورهای مختلف دنیا، این هتل را می‌شناسند و اگر روزی به ایران بیایند حتماً هتل اسپیناس پالاس را برای اقامت برمی‌گزیند.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

 

اتاق دو تخته توئین هتل اسپیناس پالاس

اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل اسپیناس پالاس، خاطره‌ای هیجان‌انگیز را برای میهمانان رقم می‌زند. این واحدهای اقامتی شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن دار خانوادگی رویال، اتاق بیزینس، اتاق تویین استاندارد، پرزیدنت پالاس، پرزیدنت رویال، سوئیت اسکای و سوئیت جونیور است. یکی از معروف‌ترین و لاکچری‌ترین اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای نام دارد. این سوئیت با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از مرتفع‌ترین تپه‌های سعادت آباد یکی از خاص‌ترین سوئیت‌های ایران است. از تجهیزات فوق مدرن این اتاق تخت ‌ماساژ، تردمیل، میز ناهار خوری ۱۲ نفره، جکوزی، اتاق کار ویژه، سالن مبله، آینه بسیار زیبا با پنجره‌های بلند و میز و صندلی‌های شیک است.

کافی شاپ و رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

 کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران با ویو شهر تهران
البته هتل اسپیناس پالاس شگفتی‌های دیگری هم دارد که برایتان رو کند. یکی از این شگفتی‌ها کافه و رستوران‌های مجلل این هتل زیباست. رستوران لاتون، رستوران دیبا، رستوران لانج و کافه سان ست از جمله کافه و رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران است. در رستوران‌های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، بین‌المللی و فست فودی سرو می‌شود. این رستوران‌ها دکوراسیون بسیار جالبی دارند که با یکدیگر متفاوت است. 
در حقیقت هر کدام از این رستوران‌ها به نوبه خود زیبا هستند، این شما هستید که باید یکی از این رستوران‌های جذاب و دوس‌داشتنی را برای صرف ناهار و شام انتخاب کنید. معروف‌ترین رستوران این مجموعه به نام اسکای لانژ، در مرتفع‌ترین قسمت هتل قرار گرفته است و به میهمانان منظره‌ای زیبا زیر نور ماه و ستاره‌های چشمک‌زن را هدیه می‌دهد. این رستوران خاص توسط برترین آشپزان بین‌المللی دنیا اداره می‌شود که خوشمزه‌ترین غذاها را برای شما طبخ می‌نمایند.

تالارها و سالن‌های چندمنظوره هتل اسپیناس پالاس

 جالب اینجاست هتل اسپیناس پالاس به واحدهای اقامتی شیک، رستوران و کافی شاپ بسنده نکرده و سالن‌های چندمنظوره‌ای را با تمام شکوه و جلال برای برگزاری جلسات و مراسم‌های شما در نظر گرفته است. سالن امیران، سالن پارس و سالن ایوان چند مورد از مجلل‌ترین و محبوب‌ترین سالن‌های هتل اسپیناس پالاس تهران بوده که مکانی مناسب برای مراسم عروسی، ضیافت‌های خانوادگی و جلسات کاری است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل اسپیناس پالاس

قطعا حدس می‌زنید این هتل رؤیایی دارای مجموعه تفریحی بسیار جذابی نیز هست! بله. شما درست حدس زدید. این مجموعه دارای استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی مجهز به وسایل ورزشی است. همچنین برای شادابی و نشاط بیشتر خدمات تخصصی اسپا نیز در این هتل ارائه می‌شود. برای پیاده روی هم می‌توانید از فضای سبز مجموعه بهره‌مند شوید. از خدمات ویژه هتل اسپیناس پالاس می‌‌توان به سالن زیبایی، خشکشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، اینترنت در اتاق‌ها و لابی اشاره نمود.

دسترسی هتل اسپیناس پالاس به نقاط مختلف شهر تهران

به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که هتل اسپیناس‌ پالاس دارد به راحتی می‌توانید خودتان را به سایر نقاط شهر تهران برسانید. این‌ هتل فقط چند دقیقه از میدان ولیعصر فاصله دارد و با رسیدن به این میدان، می‌توانید خودتان را به ایستگاه متروی ولیعصر برسانید. همچنین به وسیله اتوبوس‌های بی آر تی به میدان تجریش و شمال تهران بروید.

جمع‌بندی

برای اطلاع از قیمت اسپیناس پالاس تهران، همچنین رزرو اسپیناس پالاس تهران؛ فقط کافی ست وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. به جز رزرو آنلاین هتل های تهران در وبسایت ایران هتل آنلاین (https://www.iranhotelonline.com) میتوانید از نظرات سایر میهمانان استفاده کنید؛ زیرا این وبسایت بزرگترین مرجع نظرات هتل های ایران است. ایران هتل آنلاین چندین پیشنهاد عالی برای رزرو ارزان هتل های تهران دارد.
1. با عضویت در خبرنامه و شبکه‌های اجتماعی ایران هتل آنلاین از تخفیف‌های شگفت‌انگیز هتل های تهران مطلع شوید. 
2. علاوه بر این با عضویت در سایت ایران هتل آنلاین از تخفیف ویژه اعضا بهره‌مند خواهید شد.
3. همچنین شما می‌توانید با مرتب کردن لیست هتل های تهران بر اساس کمترین قیمت، هتل های ارزان در تهران را مشاهده نموده و رزرو خود را با قیمت ارزان انجام دهید.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یاسمین سعیدی ارسالی در

      با توجه به کلمه لاکچری که برای این هتل بکار میره انتظار بیشتری داشتم. از پارکینک هتل اسپیناس پالاس برای طبقات بالا فقط دو آسانسور وجود داشت که باید کلی منتظر می موندیم تا آسانسور بیاد. خوشبختانه تمیزی و نظافت اتاق رعایت شده بود. سطح کیفیت و تنوع صبحانه در حد هتل های چهار ستاره بود. پرسونل هتل رفتار مناسب و مودبانه ای داشتن اما باید بگم نسبت به هزینه ایی که پرداخت می کنین خدمات دریافت نخواهید کرد.

    • محمد رفیعی ارسالی در

      هتل اسپیناس پالاس تهران خیلی هتل گرونی هست که البته سامانه های رزرو هتل مثل ایران هتل آنلاین تخفیف های خوبی روش زدن ولی بازم به نظرم گرونه :( اگر قیمت های ارزونتر بود واقعا هتل خوبیه

    • ناشناس ارسالی در

      بدترین جاست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه