ارسال به دیگران پرینت

اختصاصی گسترش نیوز؛

نمایشگاه خودرو زنجان رکورد بازدیدها را شکست + فیلم

یازدهمین نمایشگاه خودرو زنجان با چند رونمایی نفس گیر رکورد بازدیدهای تخصصی را در این استان جابجا کرد.

نمایشگاه خودرو زنجان رکورد بازدیدها را شکست + فیلم
مدیرعامل شرکت پیام آوران فاطر در گفتگو با گسترش نیوز اظهار داشت: پس از مدت ها شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در استان زنجان بودیم و از آنجا که مخاطبان تخصصی این عرصه شدیدا مشتاق فعالیت مجدد رویدادی در حوزه صنعت خودروسازی و لوازم جانبی بودند، شاهد حضور چشمگیر بازدید کنندگان در سایت نمایشگاهی کاسپین بودیم.

کامبیز مهاجر شجاعی افزود: شرکت‌ های بزرگ خودروسازی از محصولات جدیدی در این دوره رونمایی کردند. مدیران خودرو با رونمایی از تیگو ۸ و ایکس ۲۲ پرو در نمایشگاه حاضر شده است. سروش دیزل مبنا نیز با خودروهای روسی در این نمایشگاه حضور دارد.

​برگزارکننده نمایشگاه خودرو زنجان همچنین تاکید کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ هزار متر مربع برگزار شده و قراردادهای تجاری مهمی در آن منعقد شده است.

برگ های برنده در نمایشگاه خودرو زنجان

چری تیگو ۸: این محصول یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلند شرکت چری است که توسط مدیران‌خودرو عرضه می‌شود و یک از گران‌ترین محصولات چینی در بازار ایران است. چری تیگو ۸ با مشخصات موتور دو لیتری توربو و حداکثر قدرت ( اسب بخار) ۱۷۰، چهار سیلندر است.

خودرو-زنجان۷

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو: ام وی ام ایکس ۲۲ رو با موتور سه سیلندر توربو به ایران آمده است؛ موتوری که حدود ۱۰۲ اسب بخار به همراه ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. چری فضای مدل جدید را نسبت به ویرایش قبلی، مدرن‌تر و تا حدودی تشریفاتی‌تر در نظر گرفته است. یک نمایشگر لمسی جدید با سایز ۹ اینچ و با فریم زیبا در کنسول مرکزی و چیدمان صحیح ادوات مربوط به سیستم تهویه مطبوع، کابین این خودرو را به صورت خوبی طراحی کرده است.

پاتیروت یو آز: یواز پاتریوت یک ویژگی بسیار خوب دارد و یک ویژگی بسیار بد. نکته خوب این است که آفرودر واقعی است و می‌تواند در مسیرهای آبی به عمق ۵۰ سانتیمتر، بدون هیچ مشکلی حرکت کند. ضمن اینکه روس‌ها، سیستم محرکه ۴ دبلیو دی ارآمدی روی آن گذاشته‌اند که بر حسب شرایط مختلف، می‌توان میزان و نحوه انتقال نیرو بین محورها را در چهار حالت مختلف، تنظیم کرد که عبارتند از: محور عقب محرک سبک، چهارچرخ محرک سبک، چهارچرخ محرک سنگین و چهارچرخ محرک سنگین به همراه قفل دیفرانسیل.

یواز پیکاپ: یوآز پیکاپ، همان پلتفرم یواز پاتریوت با همان موتور و گیربکس است و تغییر قابل توجهی نکرده است، تنها تبدیل به وانت شده است. مهم‌ترین ویژگی یوآز پیکاپ، سیستم دو دیفرانسیل آن است که می‌توان آنرا در چهار حالت زیر تنظیم کرد. وزن یواز پیکاپ به بیش از ۲۱۳۰ کیلوگرم می‌رسد و به همین دلیل است که حداکثر سرعتش معادل ۱۴۰ کیلومتر برساعت و مصرف سوختش (در سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت) نیز معادل ۱۲ لیتر اعلام شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه