ارسال به دیگران پرینت

خونسردی عجیب زن روس هنگام عبور از میدان مین!

یک شرکت روس برای نشان دادن قابلیت‌های زره جدید خود، اقدام عجیبی انجام داد.

خونسردی عجیب زن روس هنگام عبور از میدان مین!

۵۵آنلاین : یک شرکت تولیدکننده تجهیزات نظامی، زره جدید خود را به نمایش گذاشت. یک زن روس با پوشیدن این زره و راه رفتن در کنار انفجارهایی که صحنه جنگ را شبیه سازی می‌کرد و قدم برداشتن در میانه زبانه‌های آتش، قدرت این زره جدید را به رخ کشید.

از آنجا که این زن که از سر تا پا با این زره پوشیده شده بود و بدون نگرانی در میان انفجارها گام برمی‌داشت، به نظر می‌رسد این زره به خوبی از پس کار خود برمی‌آید. وی تا هنگامی که نشان «رفع خطر» اعلام شد، در میان انفجارها قدم زد و در نهایت ماسک خود را از چهره‌اش برداشت. تنها تاثیرات این انفجارها بر این زن، مقداری خاکستر بوده است که بر چهره‌اش نشسته بود!

خونسردی عجیب زن روس هنگام عبور از میدان مین+فیلم و تصاویر

این زن در مصاحبه با خبرنگاران گفت انجام چنین اقدامات خطرناکی، به وی احساسی غیرقابل وصف می‌دهد.

وی گفت: «ایستادن در یک میدان انفجار احساسی فوق‌العاده و زیباست.»

با این‌که این زن در انجام مانورهای بدلکاری حرفه‌ای است، اقدام وی در روز سه‌شنبه با دیگر تجربیاتش تفاوت چشم‌گیری داشت. رئیس بخش توسعه این زره، توضیح داد این اقدام به دلیل نمایش قدرت الیاف آرامید در برابر تهدیدات فیزیکی و آتش انجام گرفته است.

خونسردی عجیب زن روس هنگام عبور از میدان مین+فیلم و تصاویر

طراح این زره توضیح داد مواد استفاده شده در آن اکنون می‌تواند از افراد در برابر گلوله و ترکش محافظت کند. با این‌حال، وی گفت تیم وی تلاش می‌کند قدرت مقاومت این زره در برابر اشتعال را به 30 ثانیه برساند. اکنون این زره می‌تواند تا 15 ثانیه افراد را در برابر شعله‌های آتش محافظت کند. این شرکت امیدوار است تا سال 2020 این زره را به مرحله نهایی تولید رسانده و قراردادهایی با نهادهای نظامی را به امضا برساند.

منبع : راشاتودی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه