ارسال به دیگران پرینت

استفاده مشتریان از خدمات هوشمند

کرونا | تعطیلی شعبات بانک سنتندر در انگلیس

مدیران بانک سنتندر اعلام کردند ۱۱۱ شعبه این بانک در انگلیس، در سال جاری میلادی، برای همیشه بسته خواهد شد.

 کرونا  | تعطیلی شعبات بانک سنتندر در انگلیس

مدیران بانک سنتندر (Santander) اعلام کردند ۱۱۱ شعبه این بانک در انگلیس، در سال جاری میلادی، برای همیشه بسته خواهد شد. براساس تصمیم اعلامی مدیران بانک سنتندر، ۱۱ شعبه این بانک در انگلیس، تا ماه اوت سال جاری، تعطیل خواهد شد.

به نوشته دیلی اکسپرس، با افزایش استفاده مشتریان بانک‌ها از تلفن‌های هوشمند و خدمات برخط بانکی، بانک‌ها به تدریج از تعداد شعبات خود می‌کاهند و همه گیری کووید ۱۹ نیز مزید بر علت شده است.

این روزنامه به نقل از مدیران بانک سنتندر نوشت: در دو سال پیش از آغاز همه گیری کرونا، فعالیت‌های بانکی شعبات، ۳۳ درصد کم شده بود و پارسال نیز ۵۰ درصد از این فعالیت‌ها کاسته شد.

به گفته این مدیران، تعطیلی شعبات بانک سنتندر به گونه‌ای است که فاصله میان شعبات باز، از ۵ مایل یا ۸ کیلومتر بیشتر نباشد.

بانک سنتدر در انگلیس، بخشی از گروه اسپانیایی سنتندر (Spanish Santander Group) است. این بانک در انگلیس، ۲۰ هزار کارمند و ۱۴ میلیون مشتری فعال دارد و در ۶۴ مرکز بازرگانی انگلیس، فعالیت می‌کند.

روزنامه دیلی اکسپرس به نقل از ادام بیشاپ (Adam Bishop)، مدیر شعب این بانک نوشت در سالیان اخیر، مراجعه مشتریان به شعبات بانک، به شدت کم شده و این بانک در صدد است با همکاری اتحادیه‌های کارکنان بانک ها، از کارکنان شعبات تعطیل شده، حمایت کند.

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه