ارسال به دیگران پرینت

محدودیت | تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا تحریم‌های علیه روسیه

اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که تحریم‌هایی را که از سال ۲۰۱۴ در ارتباط با الحاق شبه جزیره کریمه و سواستوپول به روسیه علیه بیش از ۲۰۰ شخص و نهاد روسی وضع کرده است، تا روز پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۱ (اواخر شهریورماه ۱۴۰۰) تمدید می‌کند.


محدودیت |  تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا تحریم‌های علیه روسیه

اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای از تمدید تحریم‌های خود علیه بیش از ۲۰۰ شخص و نهاد روسی به مدت ۶ ماه دیگر خبر داد.

اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که تحریم‌هایی را که از سال 2014 در ارتباط با الحاق شبه جزیره کریمه و سواستوپول به روسیه علیه بیش از 200 شخص و نهاد روسی وضع کرده است، تا روز پانزدهم سپتامبر 2021 (اواخر شهریورماه 1400) تمدید می‌کند.

شورای اروپا (نهاد مشخص‌کننده سیاست‌های کلی اتحادیه اروپا) طی بیانیه‌ای در خصوص تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه اعلام کرد: «اقدامات محدودکننده فعلی شامل محدودیت سفر، مسدودسازی دارایی‌ها و ممنوعیت دسترسی افراد و نهادهای تحریم‌شده به منابع مالی و اقتصادی اتحادیه اروپا را شامل می‌شود. تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه این 177 فرد و 48 نهاد همچنان برقرار خواهد بود.»

اتحادیه اروپا در ماه مارس سال 2014 (اسفندماه 1392) در پی الحاق شبه‌جزیره کریمه به روسیه طی یک همه‌پرسی، به بهانه آنچه «تضعیف تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین» می‌خواند، تحریم‌هایی را علیه اشخاص و نهادهای روسی وضع کرد؛ از آن زمان تاکنون این تحریم‌ها هر 6 ماه یکبار تمدید شده‌اند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه