ارسال به دیگران پرینت

اف‌بی‌آی سراغ پرونده مالیاتی پسر بایدن رفت

دادستانی آمریکا، اف‌بی‌آی را مأمور بررسی اسناد مالیاتی پسر جو بایدن کرد؛ همزمان ترامپ در توئیتر مدعی شد اگر رای دهندگان آمریکایی اطلاعی از کارهای «هانتر» داشتند؛ به پدرش کمتر رای می‌دادند.

اف‌بی‌آی سراغ پرونده مالیاتی پسر بایدن رفت

«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» نامزد مدعی پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰، از اقدام دادستانی ایالت «دلور» مبنی بر تحقیق پیرامون پرونده مالیاتی خود خبر داد.

به گفته وی، دادستانی دستور بازرسی اف‌بی‌آی از مدارک مالیاتی وی را صادر کرده است.

هانتر یکی از سوژه‌های کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا بود. ترامپ مدعی است هانتر مادامی که در اوکراین به سر می‌برد از نفوذ پدرش که آن موقع معاون باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا بود؛ برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کرد.

 

تحقیق اخیر پیرامون پرونده مالیاتی هانتر بر مواردی چون پولشویی حین تجارت با کشورهای خارجی از جمله چین متمرکز است.

ترامپ مدعی است بایدن بازیچه دست چین است تا آنجا که حین برگزاری کارزار انتخاباتی به دفعات مدعی شد در صورت پیروزی بایدن، چین مالک آمریکا خواهد شد.

با این حال، هانتر بایدن مدعی است که از تحقیق دادستانی هراسی ندارد چرا که به روشن شدن حقایق منجر خواهد شد. جالب آنکه با استناد به تحقیق در حال انجام پیرامون پرونده مالیاتی هانتر، ترامپ ساعاتی پیش در توئیتی ضمن تکرار مجدد ادعای پیروزی خود، نوشت: ۱۰ درصد از رای دهندگان اگر چیزی درباره هانتر بایدن می‌دانستند؛ رای خود را تغییر می‌دادند. اما به هر حال، من برنده شدم!

ترامپ نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را زیر سوال برده و قصد دارد شکایت خود را به دیوان عالی آمریکا ارجاع دهد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه