ارسال به دیگران پرینت

پنجمین روز محاکمه ترامپ؛

ترامپ | سنا با احضار شاهد موافقت کردند

پنجمین روز دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در حالی برگزار شد که جیمی راسکین مدیر ارشد منتخبان مجلس نمایندگان به عنوان دادستان استیضاح، خواستار احضار حداقل یک شاهد برای توضیح درباره نقش ترامپ برای تحریک به شورش شد. در این رای‌گیری ۵۵ سناتور در برابر ۴۵ سناتور جمهوری‌خواه، از احضار شاهد یا اسناد موافقت کردند.


 ترامپ | سنا با احضار شاهد موافقت کردند

سنای آمریکا در پنجمین روز خود با قطعنامه احضار شاهدان یا اسناد بیشتر برای تشریح نقش وی در یورش به کنگره موافقت کردند.

پنجمین روز دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در حالی برگزار شد که جیمی راسکین مدیر ارشد منتخبان مجلس نمایندگان به عنوان دادستان استیضاح، خواستار احضار حداقل یک شاهد برای توضیح درباره نقش ترامپ برای تحریک به شورش شد.

جیمه هررا بوتلر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان که برای اولین بار شاهد مکالمه‌ای را بین کوین مک کارتی رهبر جمهوری‌خواه مجلس و ترامپ بوده است، شاهد مورد نظر راسکین است که گفته می‌شود در این مکالمه، ترامپ آشوبگران را برای تغییر نتایج انتخابات بیش از مک کارتی اهمیت می‌داد.

در این رای‌گیری ۵۵ سناتور در برابر ۴۵ سناتور جمهوری‌خواه، از احضار شاهد یا اسناد موافقت کردند. یکی از کسانی که با این درخواست دموکرات‌ها موافقت کرد، لیندسی گراهام بود که رابطه نزدیکی با ترامپ دارد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه