ارسال به دیگران پرینت

استقرار ناوهای جنگی روسیه در ژاپن بمنظور شرکت در رزمایش‌های مشترک

ناوهای جنگی روسیه بمنظور شرکت در رزمایش‌های مشترک با ناوگان دریایی ژاپن در پایگاه دریایی این کشور مستقر شدند.

استقرار ناوهای جنگی روسیه در ژاپن بمنظور شرکت در رزمایش‌های مشترک

۵۵آنلاین :

دو ناو نیروی دریایی روسیه به منظور شرکت در رزمایش نظامی مشترک با ژاپن در این کشور مستقر شدند.

ناوشکن ضدزیردریایی بزرگ «ادمیرال تریبوتس» (Amiral Tribouts) و کشتی «بوریس بوتوما» متعلق به ناوگان دریایی روسیه، روز شنبه 21 ژانویه در پایگاه دریایی Maizuru ژاپن لنگر انداختند.

براساس این گزارش، در پی استقرار ناوهای روسی در ژاپن، نظامیان دو کشور از ناوشکن ضدزیردریایی روسیه و ناو هواپیمابر «هیوگا» (Hyuga) ژاپن بازدید کردند.

ورود ناوشکن بزرگ روسیه به ژاپن نخستین ارتباط نظامی میان مسکو و توکیو از زمان دیدار «ولادیمیر پوتین» و «شینزو آبه» رؤسای جمهور روسیه و ژاپن در ماه دسامبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود و دو رئیس‌جمهور در آن زمان با هدف تقویت اعتماد و اطمینان میان دو کشور تصمیم به برگزاری این رزمایش نظامی مشترک گرفتند.

رزمایش‌های نظامی دوجانبه روسیه و ژاپن از اوایل سال 2014 میلادی در پی پیوستن توکیو به نظام تحریم‌ها علیه مسکو به بهانه الحاق شبه‌جزیره کریمه به روسیه به حالت تعلیق درآمد.

ناوشکن ضدزیردریایی بزرگ «ادمیرال تریبوتس» پیش از بازگشت به بندر «ولادیووستوک» روسیه در رزمایش‌های مشترکی که با هدف بهبود تعامل دو کشور در جریان عملیات‌های جستجو و نجات انجام می‌شود، شرکت خواهد کرد.

این رزمایش‌ها همچنین منجر به ازسرگیری گفت‌وگو میان وزرای دفاع و امور خارجه دو کشور که قرار است طی سال 2017 در مسکو برگزار شود، خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع : اسپوتینک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه