ارسال به دیگران پرینت

میشل اوباما آشپز کودکان شد

میشل اوباما، همسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده، باراک اوباما با حضور در یک نمایش آشپزی شبکه نتفلیکس، برای کودکان آشپزی می‌کند. این برنامه با حضور عروسک‌ها و با هدف بهبود تغذیه سالم کودکان اجرا می‌شود.

میشل اوباما آشپز کودکان شد

ماموریت میشل اوباما در تشویق بچه‌ها به خوردن غذای سالم در سطح جهانی است، در این برنامه میشل اوباما با وافلز (نوعی نان ترد و شیرین) و موچی (نوعی کیک برنجی) که دو عروسک هستند، با کودکان در تماس است.

او علاوه بر تهیه کنندگی این برنامه که اولین نمایش آن در ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) است، به عنوان صاحب یک "سوپرمارکت غریب" بازی می‌کند که عروسک‌هایی را که بعد‌ها تبدیل به بهترین دوستانش می‌شوند به عنوان سرآشپز مجموعه استخدام می‌کند. میشل اوباما در توییتی نوشت: «من هیجان زده هستم که خانواده‌ها و کودکان در همه جای دنیا با ما در ماجراجویی‌های ما همراه شوند، در حالی که آشپزی می‌کنیم و غذا‌های خوشمزه از سراسر جهان را طبخ می‌کنیم.»

میشل اوباما

نتفلیکس این مجموعه ۱۰ قسمتی را نوعی سریال جذاب توصیف کرده است که در آن شخصیت‌ها سوار بر یک سبد خرید جادویی برای جستجوی مواد تشکیل دهنده غذا‌های خود در سراسر جهان می‌پرند. آن‌ها در پرو، سیب زمینی می‌چینند، از ادویه جات در ایتالیا نمونه برداری می‌کنند یا در ژاپن میسو درست می‌کنند، این کاوشگران کنجکاو شگفتی غذا‌ها را کشف می‌کنند و کشف می‌کنند که هر وعده غذایی فرصتی برای پیدا کردن دوستان جدید است.

این پروژه چندین هدف دارد که اوباما مدتهاست از آن حمایت می‌کند. در کاخ سفید، او به عنوان بخشی از ابتکار عمل "بیا حرکت کنیم" بچه‌ها را به خوردن غذای سالم ترغیب می‌کرد. او یک رویکرد جهانی را برای توانمندسازی جوانان، از جمله تاسیس اتحاد فرصت‌های دختران برای ارتقا آموزش نیز، ترویج کرده است. اوباما معتقد است که این نمایش همچنین به کودکانی که در فقر زندگی می‌کنند، کمک خواهد کرد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه