ارسال به دیگران پرینت

ایالات فلوریدا | ۲ مأمور اف‌‌بی‌آی در جریان تیراندازی کشته شدند

خبرگزاری آسوشیتد پرس روز سه‌شنبه به نقل از مقامات پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) گزارش داد که دست‌کم 2 مأمور اف‌بی‌آی در جریان اجرای حکم جلب یک فرد مظنون در شهر سان‌رایز واقع در جنوب شرقی ایالات فلوریدا، بر اثر تیراندازی این فرد مظنون کشته و 3 مأمور دیگر نیز زخمی شده‌اند.به گفته اف‌بی‌آی، فرد مظنون که مأموران قصد دستگیری‌اش را داشته‌اند نیز در جریان تبادل آتش کشته شده است.


  ایالات فلوریدا | ۲ مأمور اف‌‌بی‌آی در جریان تیراندازی کشته شدند

رسانه‌های آمریکایی به نقل از پلیس فدرال این کشور (اف‌بی‌آی) از کشته شدن دست‌کم ۲ مأمور اف‌‌بی‌ای و ۳ مأمور دیگر در جریان تبادل آتش در جنوب شرقی فلوریدا خبر دادند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس روز سه‌شنبه به نقل از مقامات پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) گزارش داد که دست‌کم 2 مأمور اف‌بی‌آی در جریان اجرای حکم جلب یک فرد مظنون در شهر سان‌رایز واقع در جنوب شرقی ایالات فلوریدا، بر اثر تیراندازی این فرد مظنون کشته و 3 مأمور دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بنابر اعلام اف‌بی‌آی، این حادثه حوالی ساعت 6 صبح به وقت محلی زمانی که مأموران اف‌بی‌آی برای دستگیری یک فرد مظنون به ارتکاب جرائم خشونت‌آمیز علیه کودکان تلاش می‌کرده‌اند، رخ داده است.

اف‌بی‌آی اعلام کرده است که 2 نفر از مأموران زخمی شده در جریان این درگیری، به بیمارستان منتقل شده‌اند و شرایطشان پایدار است. با این حال اف‌بی‌آی اطلاعاتی درباره وضعیت یکی دیگر از مأمورانش که در درگیری امروز مجروح شده است، منتشر نکرده است.

به گفته اف‌بی‌آی، فرد مظنون که مأموران قصد دستگیری‌اش را داشته‌اند نیز در جریان تبادل آتش کشته شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه