ارسال به دیگران پرینت

اعتراض مخالفان واکسیناسیون در آمریکا

معترضان خطاب به متقاضیان: "برگردید، شما موش آزمایشگاهی هستید". کووید یک فریب است. کرونا وجود ندارد. جانتان را بردارید و فرار کنید.

اعتراض مخالفان واکسیناسیون در آمریکا

بزرگترین مراکز واکسیناسیون کرونا در استادیوم "داجرز"  لس آنجلس آمریکا پس از اعتراض گروهی از مخالفان واکسیناسیون برای ساعاتی بسته شد. این مخالفان از طرفداران گروه‌های راست افراطی در آمریکا محسوب می شوند.

 به نقل از "لس آنجلس تایمز"، مخالفان واکسیناسیون، متقاضیان دریافت واکسن را برای ساعاتی در صف دریافت واکسن معطل کردند.

کارمندان پس از تبدیل استادیوم "داجرز" به یک مرکز واکسیناسیون واکسن در حال هدایت خودروی مراجعان و کنترل ترافیک هستند- این استادیوم یکی از بزرگترین مراکز کنونی واکسیناسیون در آمریکاست/ عکس: GETTY IMAGES

اعتراض مخالفان واکسن در مرکز واکسیناسیون آمریکا

معترضان پلاکاردهایی را علیه اثربخشی واکسن و رسوا کردن آن حمل می‌کردند.

به گزارش لس‌آنجلی تایمز یک نفر از معترضان خطاب به متقاضیان واکسن فریاد زد: "برگردید، شما موش آزمایشگاهی هستید". 

برخی نیز خطاب به مراجعان گفتند: کووید یک فریب است. کرونا وجود ندارد. جانتان را بردارید و فرار کنید.

سازمان آتش نشانی لس‌آنجلس برای احتیاط درِ ورودی ورزشگاه را حدود ساعت 14:00 به وقت محلی بست.

 معترضان به واکسیناسیون، قرنطینه و زدن ماسک در استادیوم داجرز لس آنجلس/ عکس: Los Angeles Times

اعتراض مخالفان واکسن در مرکز واکسیناسیون آمریکا

چندین افسر پلیس نیز به این موضوع واکنش نشان دادند. در این میان کسی بازداشت نشد.

"اندریا گارسیا" سخن‌گوی شهردار لس‌آنجلس در این باره گفت که با وجود توقف 55 دقیقه‌ای هیچ کدام از قرارها و رزروهای قبلی برای تزریق واکسن لغو نشد.

او افزود: ما متعهدیم واکسیناسیون مردم لس آنجلس را سریع و ایمن انجام دهیم.

"ژرمن ژاکز" که از خانه‌اش تا استادیوم را برای واکسن زدن رانندگی کرده بود در این باره گفت که پس از بسته شدن درهای استادیوم به دلیل اعتراض گروه‌های مخالف یک ساعت در بیرون از این مکان ورزشی معطل شده اشت.

وی افزود: برخی از معترضان خطاب به صفوف مردم گفتند که کرونا واقعی نیست و واکسیناسیون خطرناک است. وی افزود: این موضوع اصلا منطقی نیست.

ژرمن ژاکز دندانپزشک از مقامات می‌خواهد تا درهای استادیوم داجرز را باز کرده و به واکسیناسیون ادامه دهند- او از هفته‌ها قبل منتظر این روز برای واکسیناسیون بوده است/ عکس: Los Angeles Times

یک متقاضی واکسن در آمریکا

ژاکز گفت: این پیام غلطی است. من از هفته‌ها قبل منتظر این روز برای واکسیناسیون بوده‌م.و برای آن وقت گرفته‌ام. من یک دندانپزشکم و خطر زیادی را برای بیمارانم ایجاد می‌کنم و در معرض خطرات بیشتر هم قرار می‌گیرم. من به خاطر بیماران و خانواده‌ام می‌خواهم سالم بمانم.  واکسن تنها راه شکست ویروس است.

تعداد مبتلایان کالیفرنیا از 3.2 میلیون نفر گذشته است و بیش از 40 هزار نفر کالیفرنیایی (یک نفر از هر 1000 نفر) به دلیل عوارض بیماری جان باخته‌اند. بخش بهداشت و درمان لس‌آنجلس پس از مرگ 316 نفر در روز شنبه تعداد کشته‌های لس‌آنجلس را بیش از 16 هزار و 647 نفر عنوان کرد. آنها در روز شنبه بیش از 6900 مبتلای جدید را در لس‌آنجلس شناسایی کردند.

یکی از ماموران مرکز واکسیناسیون استادیوم داجرز، پس از وقفه یک ساعته به دلیل اعتراض گروهی 50 نفره از مخالفان واکسیناسیون، متقاضیان واکسن را به داخل استادیوم راهنمایی می‌کند/ عکس: لس آنجلس تایمز

اعتراض مخالفان واکسن در مرکز واکسیناسیون آمریکا

گروهی از ساکنان لس‌آنجلس در روز شنبه در استادیوم "راجرز" که اینک به یکی از مراکز بزرگ واکسیناسیون تبدیل شده تجمع کرده و به  واکسیناسیون، قرنطینه و استفاده از ماسک اعتراض کردند/ عکس:  Los Angeles Times

اعتراض مخالفان واکسن در مرکز واکسیناسیون آمریکا

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه