ارسال به دیگران پرینت

نفت | سه میدان نفتی جدید در کویت کشف شد

وزیر نفت کویت اعلام کرد که سه میدان نفتی جدید در این کشور با لرزه‌نگاری سه بعدی کشف کرده اند که حدود ۵ هزار بشکه به تولید روزانه نفت این کشور می افزاید. وزیر نفت کویت اعلام کرد که این سه میدان نفتی در سال ۲۰۲۰ کشف شدند و تاکیدی بر قدرت پایداری و رشد این صنعت در سایه شیوع ویروس کرونا است.


 نفت  | سه میدان نفتی جدید در کویت کشف شد

وزیر نفت کویت اعلام کرد که سه میدان نفتی جدید در این کشور با لرزه‌نگاری سه بعدی کشف کرده اند که حدود ۵ هزار بشکه به تولید روزانه نفت این کشور می افزاید.

«محمد الفارس» وزیر نفت، برق و آب کویت امروز (دوشنبه) از اکتشافات جدید نفتی در این کشور خبر داد.

او اعلام کرد: با لرزه‌نگاری سه بعدی دو میدان نفتی جدید در شمال کویت و یک میدان در مجموعه نفتی بزرگ برقان کشف شده است.

الفارس افزود: میدان نفتی اول «حومه» در بخش شمالی غربی کویت است و برآوردهای اولیه نشان می دهد که مساحت میدان ۷۰ کیلومتر مربع است که می توان ۱۴۵۲ بشکه نفت سبک به صورت روزانه از آن استخراج و میدان نفتی دوم « القشعانیه» در شمال کشور است که می توان ۱۸۱۹ بشکه نفت سبک و ۲.۷۸ متر مکعب گاز از آن تولید کرد.

او تاکید کرد: کشف این دو میدان نفتی در شمال عربی کشور نشان دهنده اهمیت اقتصادی این محدوده و میدان های نفتی کشف نشده است که به صورت مستقیم در تولد روزانه نفت تاثیر می گذارد و در راستای چشم انداز ۲۰۴۰ شرکت نفت است.

الفارس همچنین گفت که میدان سوم در امتداد میدان نفتی بزرگ برقان است که تولید روزانه نفت از میدان را به دو هزار بشکه در روز افزایش داد.

وزیر نفت کویت اعلام کرد که این سه میدان نفتی در سال ۲۰۲۰ کشف شدند و تاکیدی بر قدرت پایداری و رشد این صنعت در سایه شیوع ویروس کرونا است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه