ارسال به دیگران پرینت

کرونا | بایدن هشدارداد

«جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا شبانگاه شنبه به وقت تهران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده را تحت فشار قرار داد تا هر چه زودتر لایحه کمک رسانی در زمینه بیماری کووید-19 را امضا کند. بایدن گفت:«این سلب مسئولیت پیامدهای ویرانگری دارد. این لایحه بسیار حیاتی است. اکنون باید به قانون مبدل شود. این اولین قدم و پیش زمینه اقدامات بیشتری است که باید در اوایل سال جدید میلادی برای احیای اقتصاد و مهار بیماری همه گیر انجام دهیم، از جمله تأمین بودجه برای توزیع و استفاده از واکسن و افزایش ظرفیت آزمایش‌های ما.»


کرونا |  بایدن هشدارداد

رئیس جمهور منتخب آمریکا هشدار داد که امتناع «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده از امضا لایحه کمک‌رسانی ویژه ایام کرونا به بهانه‌های واهی پیامدهای ویرانگری در پی دارد.

 «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا شبانگاه شنبه به وقت تهران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده را تحت فشار قرار داد تا هر چه زودتر لایحه کمک رسانی در زمینه بیماری کووید-19 را امضا کند.

به نوشته وبگاه «هیل» جو بایدن گفت که این لایحه شامل مقرراتی برای مشاغل کوچک و مزایای بیکاری گسترده است که می‌تواند به خانواده‌ها کمک کند زیرا ممکن است آن‌ها در فصل تعطیلات در برابر بحران اقتصادی همه گیر قرار گیرند.

بایدن گفت:«این سلب مسئولیت پیامدهای ویرانگری دارد. این لایحه بسیار حیاتی است. اکنون باید به قانون مبدل شود. این اولین قدم و پیش زمینه اقدامات بیشتری است که باید در اوایل سال جدید میلادی برای احیای اقتصاد و مهار بیماری همه گیر انجام دهیم، از جمله تأمین بودجه برای توزیع و استفاده از واکسن و افزایش ظرفیت آزمایش‌های ما.»

اعضای هر دو حزب از رئیس جمهور می‌خواهند بسته 2.3 تریلیون دلاری را امضا کند که شامل 900 میلیارد دلار برای کووید-19 و 1.4 تریلیون دلار برای تامین بودجه دولت تا ماه اکتبر است. این لایحه با حمایت گسترده هر دو حزب در کنگره تصویب شد، اما ترامپ چند روز قبل این بسته را ناکافی و پر از هزینه‌های بی فایده خواند و مورد انتقاد قرار داد.

این در حالی است که در بحبوحه تمرکز دونالد ترامپ بر ادعای وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری و تلاش برای تغییر نتایج آن، شمار ابتلا و تلفات روزانه ویروس کووید۱۹ در این کشور همچنان در حال افزایش است. در حال حاضر آمریکا با بیش از 18 میلیون و 771 هزار نفر بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در سطح جهان را دارد و پس از آن هند با بیش از 10 میلیون و 169 هزار نفر و برزیل با بیش از 7 میلیون و 448 هزار نفر در مکان‌های بعدی قرار دارند

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه