ارسال به دیگران پرینت

کرملین:هنوز برنامه ریزی برای برقراری تماس پوتین با بایدن نداریم

سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد که تاکنون نه طرف روسی و نه مقامات واشنگتن، درخواستی برای برقراری تماس بین "ولادیمیر پوتین" و "جو بایدن" روسای جمهوری روسیه و آمریکا مطرح نکرده‌اند.


کرملین:هنوز برنامه ریزی برای برقراری تماس پوتین با بایدن نداریم

"دیمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که هیچ تماسی از سوی کاخ کرملین با دولت "جو بایدن" رئیس جمهوری منتخب آمریکا هنوز برنامه ریزی نشده و هیچ درخواستی هم در این رابطه از طرف واشنگتن به کرملین نرسیده است.

پسکوف در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این رابطه گفت: «خیر، هنوز تماسی به ابتکارعمل هیچیک از طرفین برقرار نشده و کرملین، برنامه‌ای هم در این زمینه ندارد

سخنگوی کرملین با یادآوری اینکه روسیه فعلا "به طور مداوم تحریم‌های مختلف را لز واشنگتن دریافت می کند"، افزود: «متأسفانه تاکنون هیچ چیز مثبتی وجود ندارد.»

پیش از این، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر خارجه روسیه نیز گفت که مسکو از دولت بایدن انتظار چیز خوبی را ندارد.

"دیمیری پسکوف همچنین در پاسخ به سئوال دیگری اعلام کرد که زمان برگزاری نشست سران جدید در قالب گروه نرماندی (روسیه، فرانسه، آلمان و اوکراین) تنها پس از تحقق توافقات نشست قبلی در پاریس، قابل بحث خواهد بود.

سخنگوی کرملین یادآور شد که البته موضوع درگیری‌ها در جنوب شرق اوکراین بارها در مکالمات تلفنی ولادیمیر پوتین و امانوئل ماکرون، روسای جمهوری روسیه و فرانسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه