ارسال به دیگران پرینت

کرونا | نتانیاهو تا جمعه در قرنطینه خواهد ماند

منابع خبری گزارش داده‌اند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی تماس با یکی از اعضای حزب لیکود که به کرونا مبتلا شده قرنطینه شده است.

 کرونا |  نتانیاهو تا جمعه در قرنطینه خواهد ماند

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل تماس با یکی از مقام‌های حزب لیکود که به کرونا مبتلا شده قرنطینه شده است.

روزنامه جروزالم‌پست گزارش داده نتانیاهو تا جمعه در قرنطینه خواهد ماند. تست ابتلای او به کرونا در روزهای یکشنبه و دوشنبه منفی بوده است.

به نوشته این روزنامه نتانیاهو سه‌شنبه گذشته با «مایکل کلاینر»، از مقام‌های حزب لیکود در تماس بوده. رسانه‌های اسرائیلی یکشنبه گزارش دادند تست کرونای کلاینر مثبت بوده است.

«ییزرائیل کاتص»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی هم سه‌شنبه با کلاینر تماس داشته، اما هنوز مشخص نیست او هم خودش را قرنطینه کرده یا خیر.

نتانیاهو از زمان همه‌گیری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، چندین بار به دلیل اینکه با افراد مبتلا در ارتباط بود، مجبور به قرنطینه شده بود. در روزهای اخیر نیز او ابراز علاقه کرده تا اولین کسی باشد که واکسن کرونا را تزریق می‌کند.

علاوه بر این، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه هم اعلام کرده بود آزمایش ابتلای منشی دفتر نتانیاهو به ویروس کرونا مثبت شده است.

پیش از این نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم وارد قرنطینه شده است.

جدیدترین آمار نهادهای رسمی در فلسطین اشغالی  از افزایش بیکاری ناشی از همه‌گیری کرونا حکایت دارد.

آمار «خدمات اشتغال اسرائیل» نیز نشان می‌دهد که اینک ۹۸۰۳۷۰ بیکار در فلسطین اشغالی وجود دارد. از این بین ۶۲۸۳۴۴ نفر به دلیل شیوع کرونا مشمول مرخصی اجبای شده‌اند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه