ارسال به دیگران پرینت

قاضی نوادا درخواست ابطال آرای این ایالت را رد کرد

ترامپ و اطرافیانش مبنی بر تقلب در انتخابات نوشت: قاضی ایالتی نوادا درخواست ابطال آرا و تاخیر در صدور گواهی تایید پیروزی جو بایدن را رد کرد. به نظر می رسد این آخرین فرصت «دونالد ترامپ» و حلقه نزدیکانش بود که با طرح شکایت در این ایالت قصد بی اعتبار کردن آرای این منطقه را داشتند.

قاضی نوادا درخواست ابطال آرای این ایالت را رد کرد

ترامپ و اطرافیانش مبنی بر تقلب در انتخابات نوشت: قاضی ایالتی نوادا درخواست ابطال آرا و تاخیر در صدور گواهی تایید پیروزی جو بایدن را رد کرد.

شبکه خبری آمریکایی، یک قاضی ایالت نوادا روز جمعه شکایتی را که یک فعال محافظه کار در خصوص توقف صدور گواهینامه نتایج انتخابات و پیروزی «جو بایدن» که با بیش از ۳۳ هزار رای بیشتر از «دونالد ترامپ» پیشی گرفته بود، رد کرد.

این شکایت توسط «شارون انگل» (Sharron Angle) فعال محافظه کار و سازمان «پروژه یکپارچگی انتخابات» علیه وزیر ایالتی نوادا «باربارا سگاوسکه» (Barbara Cegavske) تنها مقام جمهوریخواه این ایالت تشکیل شد.

اما دیروز جمعه «گلوریا استورمن» (Gloria Sturman) قاضی دادگاه ایالتی نوادا شکایت انگل را به نتیجه انتخابات و درخواست او برای توقف تایید گواهینامه دادگاه عالی نوادا در خصوص نتایج انتخابات رد کرد.

به نظر می رسد این آخرین فرصت «دونالد ترامپ» و حلقه نزدیکانش بود که با طرح شکایت در این ایالت قصد بی اعتبار کردن آرای این منطقه را داشتند.

استورمن همچنین طرح ساقط کردن قانون نوادا که راه را برای هجمه علیه آرای پستی در این انتخابات فراهم می نمود رد کرده است. وی در این خصوص توضیح داد: از من می خواهند که یک میلیون و ۴۰۰ هزار رای مردم را ابطال کنم به این دلیل که ۲۵۰ یا شاید هشت هزار نفر ساکن نوادا رای نداده باشند.

همزمان قاضی ایالتی ویسکانسین هم تلاش کارزار ترامپ برای ابطال ۶۰ هزار رای را در این ایالت کلیدی رد کرد. میلواکی و دین دو شهر بزرگ ویسکانسین پس از درخواست کارزار انتخاباتی ترامپ کار بازشماری آرا را آغاز کرده اند. هر دو شهر اعلام کرده اند که تا اول دسامبر (۱۱ آذر) که آخرین مهلت برای تایید نتایج دولت است، شمارش آرا را به پایان می رسانند.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در تاریخ سه نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد، با پیروزی جو بایدن خاتمه یافت اما از آن زمان تاکنون ترامپ و حلقه نزدیکانش از پذیرش شکست امتناع کرده و مدعی تقلب در انتخابات شده اند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه