ارسال به دیگران پرینت

کرونا در آمریکا | به زندانیان برای جابجایی جسدهای کرونایی ساعتی 2 دلار پرداخت میشود

ظرفیت بهداشت و درمان ایالت تگزاس از سرعت شیوع ویروس کرونا عقب مانده و به همین خاطر مقامات محلیبرای تامین کادر مورد نیاز دست به دامن زندانیان شده اند.

کرونا در آمریکا |  به زندانیان برای جابجایی جسدهای کرونایی ساعتی 2 دلار  پرداخت میشود

در ایالت تگزاس آمریکا همزمان با افزایش موارد مرگ و میر ناشی از شیوع کووید19 و پر شدن ظرفیت سردخانه بیمارستان‌ها از فوتی‌های کرونا، زندانیان زندان "ال پاسو" برای نعش‌کشی فوتی‌های کرونا به سردخانه‌های سیار، استخدام شده‌اند.

با عقب ماندن ظرفیت سیستم بهداشت و سلامت ایالت تگزاس آمریکا از رسیدگی به موارد بالای ابتلا و مرگ و میر کرونا در این ایالت، از زندانیان کم‌خطر زندان شهرستان " ال پاسو" تگزاس برای کمک به کادر درمان کمک گرفته شده است.

این زندانیان با حقوق ساعتی 2 دلار و در اختیار گرفتن وسایل محافظت شخصی به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و اجساد فوتی‌های کرونا را به سردخانه‌های سیار منتقل می‌کنند. آنها 8 ساعت در روز به کادر درمان برای جابجایی اجساد کمک می‌کنند.

در این طرح از زندانیانی استفاده شده که جرایم سبک دارند  و در زندان حسن رفتار نشان داده‌اند.

طبق اعلام مقامات شهرستان ال پاسو این طرح تاکنون موفق بوده و قرار است در صورت ادامه روند رو به رشد مبتلایان و فوتی های کرونا، از زندانیان بیشتری برای این کار کمک گرفته شود.

مقامات این بخش از ایالت تگزاس آمریکا گفته‌اند کمک گرفتن از زندانیان برای جابجایی اجساد کرونایی موقت است چون به زودی قرار است گارد ملی تگزاس (ارتش) برای کمک به جابجایی فوتی‌های کرونایی به کار گرفته شود.

مقامات ال پاسو گفته‌اند هم‌اینک  با بحران نگه داشتن اجساد کرونایی مواجه‌اند و 145 جسد کرونایی در این بخش از ایالت که خارج از ظرفیت سردخانه‌های بیمارستانی هستند، در داخل سردخانه‌های سیار ( تریلی‌های سردخانه‌دار) نگهداری می‌شوند.

به گفته این مقامات از 10 سردخانه سیار اختصاص داده شده برای نگهداری اجساد کرونایی، 5 سردخانه از جسد پر شده است.

در ایالات متحده آمریکا تاکنون بیش از 11 میلیون نفر مبتلا به کووید19 شده و نزدیک به 250 هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده است.

کرونا در آمریکا: پرداخت ساعتی 2 دلار به زندانیان برای جابجایی جسدهای کرونایی (+عکس)

 

کرونا در آمریکا: پرداخت ساعتی 2 دلار به زندانیان برای جابجایی جسدهای کرونایی (+عکس)

کرونا در آمریکا: پرداخت ساعتی 2 دلار به زندانیان برای جابجایی جسدهای کرونایی (+عکس)

 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه