ارسال به دیگران پرینت

۱۵ کشته در جریان درگیری‌ها بین ارتش هند و پاکستان

مقامات هند از کشته شدن پانزده نفر از جمله چهار نظامی هندی و یک نظامی پاکستانی در درگیری خشونت بار بین دو کشور خبر دادند. دفتر رسانه ای ارتش پاکستان نیز با اشاره به کشته شدن یک نظامی و چهار غیرنظامی بدست نیروهای هندی اعلام کرد دوازده نفر از جمله پنج نفر از نیروهای ارتش پاکستان زخمی شدند.




۱۵ کشته در جریان درگیری‌ها بین ارتش هند و پاکستان

مقامات هند از کشته شدن پانزده نفر از جمله چهار نظامی هندی و یک نظامی پاکستانی در درگیری خشونت بار بین دو کشور خبر دادند.

 خبرگزاری آناتولی از کشمیر، مقامات هند از کشته شدن پانزده نفر از جمله چهار نظامی هندی و یک نظامی پاکستانی در درگیری های خشونت بار بین دو کشور خبر دادند.

طبق اعلام منابع رسمی هند، چهار نظامی و شش غیر نظامی در منطقه جامو و کشمیر که تحت کنترل هند است بدست نیروهای پاکستانی کشته شدند.

راجش کالیا، سخنگوی ارتش هند اعلام کرد نظامیان قبل از ممانعت از ورود افراد، جریانات مشکوک را در بخش «کران» در منطقه کوپوارا در شمال کشمیر شناسایی کردند.

دفتر رسانه ای ارتش پاکستان نیز با اشاره به کشته شدن یک نظامی و چهار غیرنظامی بدست نیروهای هندی اعلام کرد دوازده نفر از جمله پنج نفر از نیروهای ارتش پاکستان زخمی شدند.

دولت پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد یک مقام ارشد هندی به وزارت امور خارجه احضار شده است تا مراتب اعتراض به طرف هندی ابلاغ شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه