ارسال به دیگران پرینت

کرونا | رئیس جمهور استونی هم خانه نشین شد

"کرستی کالیولاید"، رئیس جمهور استونی به دلیل ارتباط احتمالی با فرد مبتلا به کرونا به قرنطینه رفت. وی در صفحه فیس بوک خود نوشت که ارتباط نزدیکی با فرد مبتلا به کرونا داشته و بر اساس قوانین وزارت بهداشت استونی به قرنطینه می رود. کالیولاید اعلام کرد که حالش خوب است و با این حال در هفته جاری همه دیدارهای حضوری اش را لغو می کند.


کرونا  |  رئیس جمهور استونی هم خانه نشین شد

رئیس جمهور استونی هم اعلام کرد که به علت اتباط با فردی که تست کرونایش مثبت شده است و بر اساس قواعد وزارت بهداشت این کشور به قرنطینه می‌رود.

 روزنامه "هندلزبلات" آلمان، "کرستی کالیولاید"، رئیس جمهور استونی به دلیل ارتباط احتمالی با فرد مبتلا به کرونا به قرنطینه رفت.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشت که ارتباط نزدیکی با فرد مبتلا به کرونا داشته و بر اساس قوانین وزارت بهداشت استونی به قرنطینه می رود.

کالیولاید اعلام کرد که حالش خوب است و با این حال در هفته جاری همه دیدارهای حضوری اش را لغو می کند. وی قرار است آزمایش کرونا بدهد.

استونی یکی از کشورهای حوزه بالتیک و عضو اتحادیه اروپاست. این کشور یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد.

در این کشور تا به حال بیش از 6376 نفر به کرونا مبتلا شده و 76 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. این کشور با توجه به جمعیت آن از جمله کشورهایی در اتحادیه اروپا است که به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته است.

مقامات این کشور برای مهار کرونا محدودیت های سختگیرانه ای را اتخاذ کرده اند

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه