ارسال به دیگران پرینت

آزار جنسی | وزیر اماراتی متهم شد

وزیر امور تسامح امارات به آزار جنسی یکی از کارمندان زن جشنواره «هی» که در امارات برگزار شد، متهم شده است.

  آزار جنسی | وزیر اماراتی متهم شد

روزنامه «ساندی تایمز» خبر داد که یک زن انگلیسی پس از طرح شکایت از شاهزاده اماراتی به اتهام حمله جنسی به وی در یک ویلای خصوصی در یک جزیره در امارات، با بازرسان پلیس «اسکاتلند یارد» در لندن دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، یک زن ۳۲ ساله انگلیسی به نام «کیتلین مک نامارا» ادعا می‌کند که وی قربانی یک حمله جدی جنسی توسط «نهیان بن مبارک آل نهیان» ۶۹ ساله، وزیر «تسامح» امارات و یکی از شاهزادگان این کشور است.

این زن ادعا می‌کند که هنگام کار در جشنواره بین المللی «هی»( Hay) که امسال توسط دولت امارت برگزار شد، مورد آزار جنسی شاهزاده نهیان قرار گرفته است.

مک نامارا گفته این تلاش شاهزاده اماراتی برای تعرض به او، در روز ولنتاین در یک ویلا در یک جزیره خصوصی دور افتاده رخ داده است، وقتی که او برای بحث در مورد مقدمات افتتاحیه جشنواره هی در ابوظبی به جلسه‌ای در این ویلا دعوت شده بود.

این زن انگلیسی گفته وقتی تماسی از وزیر اماراتی دریافت کرده، او را به شام در ویلا خود دعوت کرده و او گمان کرده که در این دعوت، مقامات دیگر نیز حضور دارند اما هنگام حضور با یک هدیه ساعتی گرانقیمت (۴۵۰۰ دلار) و تلاش‌های بعدی وزیر اماراتی برای لمس او مواجه شده و سرانجام تلاش کرده که در اتاقی به او تعرض کند اما سرانجام با فراخواندن راننده خود، خود را نجات داده و در کنسولگری انگلیس واقعه را گزارش کرده است.

به گفته روزنامه ساندی تایمز، وزیر اماراتی ارتکاب هرگونه تخلف را انکار کرده و گفته است که از این اتهامات «متعجب و ناراحت» شده است.

با این حال «کارولین میشل» رئیس شورای اداری جشنواره‌ های این حمله ادعایی را تخلفی وحشتناک و سوء استفاده زشت از اعتماد توصیف کرد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه