ارسال به دیگران پرینت

امضای بیانیه در واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسرائیل

«مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا و «بنی گانتز»، وزیر جنگ اسرائیل امروز پنجشنبه بیانیه‌ای با موضوع تعهد راهبردی واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه غرب آسیا امضا کردند. «حفظ برتری نظامی اسرائیل» قانونی در آمریکا است که ایالات متحده را ملزم می‌کند از طرق مختلف از جمله ایجاد محدودیت برای فروش تسلیحات به سایر کشورهای منطقه غرب آسیا از حفظ برتری نظامی اسرائیل در این منطقه اطمینان حاصل کند.


امضای بیانیه در واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسرائیل

وزیر جنگ اسرائیل و وزیر دفاع آمریکا بیانیه‌ای با موضوع تعهد راهبردی واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه غرب آسیا امضا کردند.

 «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا و «بنی گانتز»، وزیر جنگ اسرائیل امروز پنجشنبه بیانیه‌ای با موضوع تعهد راهبردی واشنگتن برای حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه غرب آسیا امضا کردند.

«حفظ برتری نظامی اسرائیل» قانونی در آمریکا است که ایالات متحده را ملزم می‌کند از طرق مختلف از جمله ایجاد محدودیت برای فروش تسلیحات به سایر کشورهای منطقه غرب آسیا از حفظ برتری نظامی اسرائیل در این منطقه اطمینان حاصل کند.

تقریباً از سال ۱۹۷۳ میلادی تاکنون یعنی زمانی که آمریکا با تهدید تل‌آویو در خصوص حمله مستقیم اتمی به قاهره مجبور به ایجاد یک خط تدارک هوایی به سمت خاک اسرائیل و ارسال حجم عظیمی از کمک‌های نظامی برای جلوگیری از سقوط اسرائیل شد، اصل برتری کیفی نظامی اسرائیل تبدیل به یک راهبرد غیرقابل خدشه در تمام دولت‌های آمریکا شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه