ارسال به دیگران پرینت

کرونا در اردوگاه دموکرات‌ها؛

انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا | سفرهای انتخاباتی «هریس»موقتا لغو شد

ستاد انتخاباتی «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفته تمام سفر‌های انتخاباتی «کاملا هریس»، معاون منتخب وی بعد از ابتلای دو تن از کارکنان این ستاد تا دوشنبه هفته آینده لغو شده‌اند. مدیر ستاد انتخاباتی بایدن در بیانیه‌ای روز پنجشنبه گفت دو تن از کارکنان این ستاد از جمله سرپرست امور ارتباطات چهار‌شنبه شب به کرونا مبتلا شده‌اند.


 انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا  |  سفرهای انتخاباتی «هریس»موقتا لغو شد

ستاد انتخاباتی نامزد حزب دموکرات‌ انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفته سفر‌های انتخاباتی معاون منتخب وی بعد از ابتلای دو تن از کارکنان این ستاد تا هفته آینده لغو شده‌اند.

 ستاد انتخاباتی «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفته تمام سفر‌های انتخاباتی «کاملا هریس»، معاون منتخب وی بعد از ابتلای دو تن از کارکنان این ستاد تا دوشنبه هفته آینده لغو شده‌اند.

به نوشته وبگاه خبری هیل، مدیر ستاد انتخاباتی بایدن در بیانیه‌ای روز پنجشنبه گفت دو تن از کارکنان این ستاد از جمله سرپرست امور ارتباطات چهار‌شنبه شب به کرونا مبتلا شده‌اند.

«جِن اومالی دیلون» در این بیانیه گفت پیش از مثبت شدن تست کرونای این دو پرسنل، هریس، بایدن و هر پرسنل دیگری با آنها از نزدیک برخورد نداشته‌اند.

بنا بر این گزارش آخرین تست کرونای هریس که روز چهار‌شنبه انجام گرفته منفی بوده و وی روز پنجشنبه بار دیگر تست خواهد داد.

ستاد انتخاباتی بایدن در حالی خبر از لغو سفر‌های انتخاباتی هریس داده‌اند که مقام‌های ایالت مینه‌سوتای آمریکا روز گذشته گفتند بیش از بیست و چهار شهروند در این ایالت به دلیل حضور در تجمع‌های انتخاباتی ترامپ و بایدن به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه