ارسال به دیگران پرینت

وکیل پیشین ترامپ | در حال نوشتن دومین کتاب خود درباره تجربیات خود در وزارت دادگستری هستم

وکیل پیشین شخصی ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد که وی در حال نوشتن دومین کتاب در مورد تجربیات خود در وزارت دادگستری دولت ترامپ است. وی گفت: با چندین ناشر در مورد انتشار کتاب دوم خود در سال ۲۰۲۱ در حال گفتگو هستم. کوهن در کتاب اولش به نام "بی وفایی" که به تازگی منتشر شده، نوشته است تقریبا اطمینان دارد که ترامپ به صورت غیرقانونی از پرداخت مالیات بر درآمد فعالیت‌های مالی خودداری کرده و بدون شک موکل پیشینش مرتکب گونه‌ای کلاهبرداری و فریبکاری شده است.

وکیل پیشین ترامپ  |   در حال نوشتن دومین کتاب خود درباره تجربیات خود در وزارت دادگستری هستم

وکیل پیشین شخصی ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد که وی در حال نوشتن دومین کتاب در مورد تجربیات خود در وزارت دادگستری دولت ترامپ است.

 مایک کوهن در مصاحبه اختصاصی با پولیتیکو در مورد کتاب دوم خود گفت: هنوز اطلاعات و داستان های ناگفته بسیاری در مورد دونالد ترامپ مانده که گفته نشده است.

کوهن که تنها یک ماه از انتشار نخستین کتاب وی می گذرد، گفت: منصفانه و دقیق است که بگوییم ترامپ وزارت دادگستری را در برابر کسانی که به نظر او تهدید هستند مسلح کرده و به این ترتیب آن را به وزارت بی عدالتی تبدیل کرده است.

کوهن به پولیتیکو گفت که او قبلاً یک ماه را برای کار بر روی کتاب جدید خود صرف کرده و تقریباً طرح کلی آن را به پایان رسانده است.

وی در مورد انتشار کتاب جدید گفت: با چندین ناشر در مورد انتشار کتاب دوم خود در سال ۲۰۲۱ در حال گفتگو هستم.

کوهن در کتاب اولش به نام "بی وفایی" که به تازگی منتشر شده، نوشته است تقریبا اطمینان دارد که ترامپ به صورت غیرقانونی از پرداخت مالیات بر درآمد فعالیت‌های مالی خودداری کرده و بدون شک موکل پیشینش مرتکب گونه‌ای کلاهبرداری و فریبکاری شده است.

کوهن وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا که هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، چندی پیش به جرایم متعدد از جمله فرار مالیاتی و تقلب بانکی اعتراف کرد.

وی اعتراف کرد که در کمپین انتخاباتی ترامپ برای پیروز شدن او، به چند نفر از جمله زنان هرزه مبالغی را به صورت غیرقانونی پرداخت کرده است.

تحقیقات از کوهن در ارتباط با پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا توسط «رابرت مولر» بازپرس ویژه این پرونده صورت گرفت.

نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی بودند که روس‌ها به نفع ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا دخالت کرده‌اند. اما روسیه این اتهام را رد کرده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه