ارسال به دیگران پرینت

رویترز | اعلام حمایت بیش از ۵۰ مقام اسبق جمهوری‌خواه از بایدن

گزارشی حاکی از آن است که بیش از ۵۰ مقام اسبق جمهوری‌خواه با پیوستن به گروهی قصد دارند حمایت خود را از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کنند. به نوشته خبر‌گزاری رویترز، این گروه که «مقام‌های اسبق امنیت ملی و حامی بایدن» نام گرفته در ماه اوت امسال با ۷۰ عضو آغاز به کار کرد. با ملحق شدن این مقامات که تعداد آنان ۵۶ نفر است، شمار اعضای این گروه به حدود ۱۳۰ نفر خواهد رسید.


رویترز  |  اعلام حمایت بیش از ۵۰ مقام اسبق جمهوری‌خواه از بایدن

گزارشی حاکی از آن است که بیش از ۵۰ مقام اسبق جمهوری‌خواه با پیوستن به گروهی قصد دارند حمایت خود را از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کنند.

 بیش از ۵۰ نفر از مقامات اسبق امنیت ملی آمریکا به گروهی پیوسته‌اند تا از «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا حمایت کنند.

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، این گروه که «مقام‌های اسبق امنیت ملی و حامی بایدن» نام گرفته در ماه اوت امسال با ۷۰ عضو آغاز به کار کرد.

با ملحق شدن این مقامات که تعداد آنان ۵۶ نفر است، شمار اعضای این گروه به حدود ۱۳۰ نفر خواهد رسید.

یک منبع آگاه گفته این مقامات همکاری‌های خود را با رؤسای جمهور فعلی و پیشین آمریکا قطع کرده‌اند و هفت نفر از آنها نیز برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فعالیت داشته‌اند.

دیگر اعضای جدید این گروه نیز مقامات امنیتی و دفاعی ارشد در دولت‌های رونالد ریگان، جورج بوش پدر و جورج بوش پسر بوده‌اند.

برخی از این مقامات جمهوری‌خواه شامل «گِرِگ بروئِر»، دستیار مدیر اف‌بی‌آی اسبق، «لاری پِفیفر»، مدیر کارکنان اسبق سازمان سیا و «آلدن مانسون»، معاون اسبق اداره اطلاعات ملی آمریکا هستند.

خبرگزاری رویترز پیشتر در مطلبی، اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نزاع‌سیاسی نفس‌گیر» توصیف کرد که در آن دو طرف توهین‌های مختلف و حملات شخصی را نثار یکدیگر کردند.

اکثر نظرسنجی‌های انجام شده توسط رسانه‌های آمریکایی بعد از این مناظره نشان می‌دهد که افکار عمومی این کشور بایدن را پیروز این جدال انتخاباتی می‌دانند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه