ارسال به دیگران پرینت

حبس خانگی نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی

«باسل غطاس» نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز سه شنبه به اتهام انتقال چند دستگاه تلفن همراه به اسرای فلسطینی تحت حبس خانگی قرار گرفت.

حبس خانگی نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی

۵۵آنلاین :

وی که عضو ائتلافی از احزاب عرب رژیم صهیونیستی موسوم به «فهرست مشترک» است، با حضور در جلسه دادگاه به مدت 10 روز تحت حبس خانگی قرار گرفت تا تحقیقات در مورد پرونده وی تکمیل شود.

حزب بلاد که غطاس ریاست آن را برعهده دارد، منتقد خاص سیاست های تل آویو است. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به این عضو کنست دستور داده شده است از سرزمین های اشغالی خارج نشود، ضمن اینکه وی نمی تواند به مدت 180 روز آینده با زندانیان امنیتی در زندان ملاقات کند. این نماینده 60 ساله رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه پس از بازجویی در مورد اتهام وارده، بازداشت شد. رسانه های رژیم صهیونیستی از پیدا شدن 12 دستگاه تلفن همراه در نزد دو زندانی پس ملاقات غطاس با آنها خبر دادند. نمایندگان عرب عضو فهرست مشترک پارلمان رژیم صهیونیستی که سومین فراکسیون بزرگ پارلمان این رژِیم با 13 کرسی است، به طور معمول با مقام های تل آویو تضاد پیدا می کنند. ساکنان عرب سرزمین های اشغالی حدود 17 ممیز 5 درصد از جمعیت فلسطین اشغالی را تشکیل می دهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه