ارسال به دیگران پرینت

وزیر خارجه چین از فرانسوی ها خواست: برجام را حفظ کنید

وانگ یی وزیر امور خارجه چین در دیدار با ژان ایو لودریان همتای فرانسوی اش با تاکید بر اهمیت چندجانبه گرایی برای این دو کشور گفت: چین و فرانسه باید به توافق های چندجانبه پایبند باشند. یک جانبه گرایی از جمله خروج غیرمسئولانه از سازمانهای بین المللی یا تخطی از توافق های بین المللی پذیرفته شده نیست. او در ادامه اظهار کرد این دو کشور باید از نتایج بزرگ توایق های بین المللی و دیپلماسی چندجانبه مانند توافق هسته ای ایران حفاظت کنند.


 وزیر خارجه چین از فرانسوی ها خواست: برجام را حفظ کنید

وزیر امور خارجه چین در دیدار با همتای فرانسوی خود بر اهمیت چندجانبه گرایی و پایبندی به توافق های بین المللی از جمله توافق هسته ای ایران تاکید کرد.

 وانگ یی وزیر امور خارجه جین در دیدار با ژان ایو لودریان همتای فرانسوی اش با تاکید بر اهمیت چندجانبه گرایی برای این دو کشور گفت: چین و فرانسه باید به توافق های چندجانبه پایبند باشند. یک جانبه گرایی از جمله خروج غیرمسئولانه از سازمانهای بین المللی یا تخطی از توافق های بین المللی پذیرفته شده نیست.

او در ادامه اظهار کرد که این دو کشور باید همکاری و هماهنگی بر سر امور بین المللی را تقویت کرده و از نتایج بزرگ توایق های بین المللی و دیپلماسی چندجانبه مانند توافق هسته ای ایران حفاظت کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه